johnie hopper píše:...jaká lokomotiva mohla být použita k tažení háku při vlastní demolici svršku?
Tak jestli se to nedochovalo v záznamech, ze kterých cituješ, tak jinde asi taky ne. O tom, které stroje měla koncem 30. let ve stavu výtopna Kyšperk, už jsem tady psal; přesnější data se bohužel nedochovala. Nejvíc tehdy měli lok. řady 524.1, tak je největší pravděpodobnost, že to mohla být některá z nich, možná i ve dvojspřeží.
Ještě ti můžu poradit, ať nakoukneš do zdejších uživatelů a najdeš si spojení na uživatele vystupujícího pod nickem Alf. Je to strojvedoucí z Letohradu, aktivní člen Letohradského železničního klubu a autor několika historických publikací. Jestli nemá víc informací on, nemá už je nikdo.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.