Stránka 3 z 3

Re: Predloha nadrazi

PříspěvekNapsal: ned 02 pro, 2012 10:39 am
od hank
Tomáš píše:Má prosím tato budova také nějaké označení ?
http://mesta.obce.cz/VismoOnline_Action ... razky=1405
Myslím třeba jako je 16/H atp.


Číslo normálie nevím, ale jde o budovu podle normálií StEG (Společnost státní dráhy) ze 70. let 19. století v nějaké větší nebo důležitější stanici. Bohužel nemohu přečíst nápis, vypadá to jako Střelice u Brna.

zdraví
hank

Re: Predloha nadrazi

PříspěvekNapsal: ned 02 pro, 2012 10:47 am
od hank
... taky by to mohly být Moravské Bránice nebo Miroslav na trati Střelice - Hrušovany n. J.

zdraví
hank

Re: Predloha nadrazi

PříspěvekNapsal: ned 02 pro, 2012 10:54 am
od Tomáš
Jo tohle jsou Moravské Bránice. Ve Střelicích je taky stejná

Re: Predloha nadrazi

PříspěvekNapsal: ned 24 úno, 2013 8:23 am
od Myšpulín
Dovolím si využít toto vlákno pro svůj dotaz.

Vytáhl jsem z hlubin šuplíku model nádraží od Auhagenu 11 324 Bahnhof Vidnava. Zatím ji pod tímto číslem na stránkách výrobce nemohu najít, ale vypadá to, že je to přímo tato (třeba jsou jen drobné úpravy) http://www.auhagen-shop.de/product_info.php?info=p55_bahnhof-plottenstein.html 11 369 Bahnhof Plottenstein. Rád bych ji osvětlil, tudíž potřebuji zbudovat vnitřní příčky a nějaké to vybavení. Můj dotaz tedy zní: Odpovídá to alespoň trochu nějakým budovám u nás a jak by tedy vypadalo vnitřní uspořádání? Měl by někdo typový výkres obdobné budovy včetně přístaveb, popřípadě mohl-li by to někdo navrhnout? Zatím jen soudím, kde je dopravní kancelář a kde toalety, ale tím to končí. Jak se chodilo do čekárny, kde bylo schodiště do patra a do podkroví, Jestli to mělo i nějakou malou restauraci (na dekoraci je malovaná, ale nedává to smysl), co bylo v přístavbách apod. jsou otázky, na které nemám odpovědi.

Předem děkuji za jakékoli postřehy a náměty. Bude-li potřeba, mohu zakreslit půdorysy pro případné domalování.

Re: Predloha nadrazi

PříspěvekNapsal: ned 24 úno, 2013 8:34 am
od milan ferdián
Kupodivu ano,ale budeš ji muset trochu počeštit.Například hlavní budovu otočit o 180°.S přimhouřením oka,ponechej původní okna nebo jestli jsi modelářský zdatný,tak upravit horní okna v průčelí budovy+ostatní drobnosti.Není třeba měnit délkové míry budovy a přístaveb.Uvádím příklad staniční budovy v Senohrabech a v Mnichovicích.Jedno foto.zdroj 4.koridor
ČESKÁ NÁDRAŽÍ/IV.díl.část první/str.72,73.

Re: Predloha nadrazi

PříspěvekNapsal: ned 24 úno, 2013 9:34 am
od hank
Tak já bych řekl, že Myšpulínovo nádraží se podobá spíš některým budovám na "centrálce,", tj. na trati Moravskoslezské ústřední dráhy (MSCB) Olomouc - Krnov - Jindřichov ve Slezsku.

Pošli mi prosím e-mailovou adresu, mám výkresy.

zdraví
hank

Re: Predloha nadrazi

PříspěvekNapsal: ned 24 úno, 2013 9:45 am
od milan ferdián
hank píše:Tak já bych řekl, že Myšpulínovo nádraží se podobá spíš některým budovám na "centrálce,", tj. na trati Moravskoslezské ústřední dráhy (MSCB) Olomouc - Krnov - Jindřichov ve Slezsku.

Pošli mi prosím e-mailovou adresu, mám výkresy.

zdraví
hank

Tak to tedy nevím,protože Ing.Vladimír Londin ve svém II.díle/Přijímací budovy a skladiště/dost tuto trať výkresově podložil,jedině,že by jsi měl na mysli úplně první staniční budovy co se na této trati postavili(výkresy jsou v rakouských mírách).

Re: Predloha nadrazi

PříspěvekNapsal: ned 24 úno, 2013 9:49 am
od Myšpulín
Milane děkuji. Mě jde v tuto chvíli hlavně o interiér. Co udělám s venkem, zatím nevím, záleží to na tom, až budu mít připravené jednotlivé díly a začnu je skládat k sobě a do terénu.
A děkuji za upozornění, že již vyšel IV. díl.

To hank: Máš SZ.

Jinak oběma zatím díky.