Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
sidlo píše:Klasická ukázka Českého podnikání. Protože by musel soukromník 1× za rok jet pro jednu zakázku 2×, tak si radši bude stěžovat že mu někdo z veřejných peněz nepostavil koleje.
Stejně tragická je i diskuze o postrcích přes Vysočinu. Soukromník přes Vysočinu jezdit nechce, protože by si musel na ten kousek cesty koupit druhou lokomotivu. Tak drze chce aby mu to koupili daňoví poplatníci.
Ta stanice Pockau-Lengefeld měla krásný kolejiště.
TTmili píše:Jenže dopravci neslyší (nechtějí spyšet?) ani na levnější trasování "spodem", protože "vrchem" je to přece rychlejší a můžou v celé trase rekuperovat. Přesně tak se totiž před nedávnem vyjádřil jeden zástupce nejmenovaného dopravce s tím, že dokud nebude moct ze Žďáru do Brna rekuperovat, tak tudy prostě jezdit nebude, protože jeho nejdokonalejší Traxxy umí jen rekuperovat a přece si nebude ošoupávat špalky na vozech.
TTmili píše:Tím se ale dostáváme k SŽDC která nemá napáječky uzpůsobené k rekuperaci. Jenže proč by to dělali, proč by investovali miliony do nových napáječek, když stávajícím dopravcům stačí současné, nikdo jiný se sem nehrne a nepožaduje změnu, a investice jsou potřeba jinde (v současnosti je mnohem bolavější problém stav té trati než stav napáječek).
MiG píše:Obhajovat v současné době nerekuperaci svědčí o naprosté neznalosti techniky.
MiG píše:Vyřazení zpětné wattové a přemanipulování napájecí sítě tak, aby nedocházelo k přenosu energie vvn veřejné sítě přes trakční vedení nestojí milionové investice do napaječek.
sidlo píše:Výmluva je, že když nemůžu rekuperovat tak musím brzdit špalky. To není pravda, protože můžu brzdit do odporníků.
Zpět na Nezařazeno (off topic)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků