od milan ferdián » stř 02 pro, 2015 3:28 pm
Po důkladnější analýze a studium všech dostupných podkladů budou následovat tyto úpravy.
km
29,82 - dřevěný nadjezd
29,871 - dvojitá oboustranná výhybka č.1+ č.2 tvar A 6°(trojcestná)
29,89 - stanoviště obsluhy
29,9 - strážní domek č.278 (dle foto)
29,92 - jednoduchá výhybka č.3 tvar Xa 6°
30,119 - staniční budova doplněna představkem s mechanickými páky a záchody pro cestující k boku st.budovy
30,2978 - oblouková výhybka č.4 (transformace jednoduché tvar T 6°)
30,330 - stanoviště obsluhy
30,3351 - oblouková výhybka č.5 (transformace jednoduché tvar T 6°)
30,3351 - strážní domek č.279 (dle foto)
- rozteč kolejí mezi 5,3 a 1- 4750 mm (40),mezi 1 a 2 - 5040 mm (43)
- terénní úpravy od 30,2 po 30,4 km,zhlaví je v menším zářezu (dle foto)
- pod prvním mostním polem,cesta do Chomutova a potok Chomutovka
- pod druhým mostním polem,ve svahu polní cesta