Úprava obtisků

Práce s modely, povrchová úprava, patinování modelů, použití barev apod.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Úprava obtisků

Příspěvekod ladino1 » stř 16 črc, 2014 8:54 am

Předem se omlouvám, pokud jsem se příspěvkem netrefil do tématu, když tak ať jej admin přesune. Pořídil jsem si soupravu SVT 137 v TT, v podobě amerického sanitního vlaku, protože jiná verze na trhu není. Chci ji předělat do podoby M297 ČSD. Problém je v tom, že obtisky na tuto verzi jsou pouze v HO. Mám jejich scan, chci si je zmenšit do TT (snad se nedostanu do konfliktu s autorskými právy, když jsem je koupil a v TT je nikdo nedělá), ale problém je modrý podkladový papír. Protože jsem počítačový samouk, chci se zeptat, zda by někdo neuměl počítačově změnit modrý podklad za bílý (bezbarvý, tak abych si je mohl vytisknout na bezbarvý obtiskový papír. Jedná se o formát JPEG.
ladino1
 
Příspěvky: 111
Registrován: úte 13 led, 2009 5:12 pm
Bydliště: Fialková 450, 541 02 Trutnov

Re: Úprava obtisků

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » stř 16 črc, 2014 10:53 am

a co se zeptat u p.Jirána http://picasaweb.google.com/jaroslavjir ... 2821816706 ten je třeba vytiskne v TT
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: Úprava obtisků

Příspěvekod mpinta » stř 16 črc, 2014 11:54 am