Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
Luděk píše:Nešlo by to rozepřít aby se to napružilo a pak to lehce prohřát? Ten plast by mohl trochu povolit a prohnout se.
Vladimír_B píše:Ahoj, na různé prohýbání a ohýbání by mohla stačit i horká voda, ale aby se ten vůz spíš nezničil. A navíc ty profily na čele samostatně neohneš, leda s celou stěnou. A další problém by bylo znázornit ty drobné škrábance a spol. na bočnici, to tam spíš uděláš velkou bouli.
A proto by bylo lepší profily na čele uříznout, zprohýbat a nalepit zpět. A ta různá drobná poškození na boku vyrýt třeba do alobalu a pak přilepit na bočnici. Lak by šel znázornit metodou soli. Nezapomeň se pochlubit výsledkem. Nejen já budu zvědavý na výsledek.
MirekTT píše:Ten vagon přímo vybízí vypreparovat pojezd a vršek udělat celý znovu a pořádně opotřebený. V hánule obzvlášť. Znetvořeniny plechu by možná šly houmrovou metodou, viz jeho uhláky, ale přehýbat vzpěry, no nevím. Teplem jednou tvářený plast se zahřátím smršťuje na objemu. Navenek to sice vypadá, že se kroutí, ale ve skutečnosti přijdeš nahřátím o rozměry skříně.
Skelet bych udělal ze vzpěr z nějakých hranolů, podlaha bude stejně asi dřevěná a výplně z tuhého alobalu pěkně vymačkat dle uhlí, štěrku, či co to vozilo. Pak povrchovka, obtisky a můžou být i hodně nečitelné.
Alespoň tak bych to dělal já, ale tohle a navíc ode mně jsi asi nechtěl slyšet.
PS: jó, hánula je prevít, modely jsou vyrobeny příliš čistě. Od téčka dolů je situace již příznivější, tam se leccos ztratí
rawen píše:Co článek - workshop udělej!
mlha píše:Pěkná práce,sám to bohužel neumím,jemom malá připomínka mnitko,těch poškození by mohlo být míň,varianta 2 větší promáčkliny.Je to ale jenom můj názor,práce velmi pěkná
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků