Odříznutí plochy

Práce s modely, povrchová úprava, patinování modelů, použití barev apod.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Odříznutí plochy

Příspěvekod dnovy » ned 30 zář, 2018 2:22 pm

Ahojte,

potřebuji upravit stavbu od Auhagen a pro ten účel potřebuji zkrátit (odstranit) kus panelu. Viz. obrázek.
Jak nejlépe provést čistý a rovný řez?

IMG_5800.JPG


Díky
dnovy
 
Příspěvky: 248
Registrován: ned 29 lis, 2009 12:13 pm
Bydliště: Prostějov

Re: Odříznutí plochy

Příspěvekod JanoH0e » ned 30 zář, 2018 2:41 pm

V podstate skalpel, oceľové pravítko - opakované rezy, žilpilka a o. pravítko. Napr. https://www.youtube.com/watch?v=2vfhXRGk9ek&t=353s
JanoH0e
 
Příspěvky: 1068
Registrován: ned 31 srp, 2008 10:25 pm
Bydliště: Michalovce

Re: Odříznutí plochy

Příspěvekod rawen » ned 30 zář, 2018 3:02 pm

Souhlas.
Dodám, že u opakovaných řezů (zrovna dláždím na modulu) používám mini stolní cirkulárku, a poté dobrušuji napřesno. On se ten plast taví a otlačuje, tak hlavně opatrně.

Radek
TT moduly Olomouc
TT moduly Olomouc - diskuze
zahradní 30mm železnice od REGNERa
rawen
 
Příspěvky: 1386
Registrován: stř 08 dub, 2009 10:42 am
Bydliště: Prostějov

Re: Odříznutí plochy

Příspěvekod Petr S. » ned 30 zář, 2018 6:50 pm

Při lepení doporučuji opatrně naleptat lepené plochy toluenem a pečlivě spojit . Tak se vyvaruješ možného vytlačení lepidla a zviditelnění spáry .
Mám vyzkoušeno .
Petr
Petr S.
 
Příspěvky: 327
Registrován: úte 16 pro, 2008 8:42 pm


Zpět na Modelářské techniky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník