Další zajímavé nápady, co by v depu mohlo být ... ale to se tam opravdu vše nevejde.
Za daná doporučení jsem rád a jistě je využiji na dalším panelu. V uváděném plánu nemodeluji konkrétní stanici, mohu si tedy dovolit jistý podíl fantazie (a megalomanství).
Zatím nejsem takový detailista, abych znázorňoval vnitřní vybavení rotundy, dílny či tam rozebíral stroj ... třeba později ...
Určitě se mi nepovede narvat do panelu všechno, co by v depu bylo (mělo být), ale snad v rozumném kompromisu něco vznikne.
K samotnému návrhu jsem zatím zaznamenal poznámku o dvojích možných palivech pro tankování, tedy by šlo do éry konce páry mít kombinaci obou variant, tedy dvoje tankovací stojany (jeden už znázornit třeba jako nepoužívaný?). To si budu muset ještě ujasnit.
So se týče kombinace zauhlovací výtah a Kirow nevidím problém, bylo i v realitě.
Co se návrhu plánu kolejiště týká, jsem již v podstatě spokojen. Není to ideální (třeba Rakovník), ale ani ne úplně nesmysl (i když i takový názor existuje).
Když se posunu kousek dál, zajímalo by mě ovládání výhybek. Předpokládám, že do nějakého místa to byly klasické lanovody z příslušného hradla. Ale přímo v depu byly výhybky přehazovány ručně, nebo se pletu ?
A když už - od které doby se používalo elektromechanické ovládání ?
Díky pamětníkům za odpovědi.