1. to co se ukazovalo jako depo Beroun, byla ve skutečnosti opravna vozů...
2.
Mohu požádat o zpřipomínkování, zda tam nemám nějakou úplnou hloupost ?To celé dohromady, po částech to ještě správně je. Je tam toho prostě moc. Zdvojená stanoviště neměla ani některá lokomotivní depa. Stačí si prohlédnout jednotlivé služebny po trase transversály, třeba. Panel může mít klidně 2/3 hloubku. A navíc ta samostatná správkárna je taky zbytečný luxus, pokud se tedy nebudeme bavit o Letohradu, kde to má historický význam. Né, že bych to pánovi nepřál, ale ruku na srdce po kolejích se bude spíš prohánět vítr. Podle skutečnosti pro střední výtopnu jsou reálné 2-3 obraty za hodinu. Podívejte se třeba na Rakovník. Ideál je přečíst si knihu od velkého učitele, je tam vše. A taky si ujednotit epochu, resp. stav se zbrojením. Otázka je prostá: Kirow nebo Teudolf (obecně zauhlovací výtah)? To je to oč tu běží!
Pěkný příklad je Jaroměř, nebo Veselí-Mezimostí - štokry, pilštici, lamina, TéÚčka (jasně Tupolevy
) atd... Nebo domažlická strojovka před přestavbou... Smíchov...
Nakonec stejně zjistí, že se mu to všechno na panel nevejde.
Idea správkárny je hezká, ale co z toho? Co od toho čekáte? Opět správkárna s hříží to je tak ten Rakovník... Pokud Vám stačí jako by stodola, tak to udělejte jako na záběru níže, lepší by to bylo ovšem otevřené s něčím rozebraným vevnitř třeba...
Jako hezký příklad bych uvedl toto:
http://zababov.rajce.idnes.cz/Jesenice_2012#depo_.jpg máte tam vše, jen si to předělejte z H0 do téčka a na dva metry se asi stejně nevejdete.
Koukám, že radilové Vám zapomněly nabídnout vyprošťovací tank na Px a drátenickou mandelinku - i to se dalo v depu potkat...
>H0< Nejde? To slovo neznám. :-)