Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
rokony píše:Jenže kluk si nenechá vymluvit tu osmičku. Prostě vyžaduje, aby vlak jel co nejdéle, než se vrátí do nádraží. Navíc "musí být vidět, ne že je někde schovaný a jede jenom jako".
rokony píše: Jenže kluk si nenechá vymluvit tu osmičku. Prostě vyžaduje, aby vlak jel co nejdéle, než se vrátí do nádraží. Navíc "musí být vidět, ne že je někde schovaný a jede jenom jako". Máme tu postavený na stole oválek na hraní. Děti "simulují provoz" tím způsobem, že si na nádraží naloží pimprlata a pak krouží po oválku tak dlouho, jak podle nich má správná cesta k další stanici trvat. No a vadí jim, že musí projíždět stále dokola nádražím. Proto osmička, aby aspoň druhé kolo vedlo jinudy.
lajblt píše:Ale pánové, vždyť máte volné pole působnosti. Wintrack umí neskutečné věci. Jen ta realizace v praxi pak bude trochu problematická, protože displej toho snese mnohem víc než reálný svět.
Jsem asi divnej, ale i když projektuju "hračkové" kolejiště, snažím se, aby vypadalo přirozeně. Stejně jako to umí Milan - viz jeho návrh "Sluníčko". Ona totiž ta modelařina není zrovna levná věc a předělávat kolejiště po pár dnech "protože to děcka už zase nebaví" je dost drahá záležitost.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků