Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
sirgeorge67 píše: Osobní doprava tady taky nebude jezdit každých deset minut ...
sidlo píše:Líbí se mi návrh Vladimír_B - zmenšit počet dopravních kolejí na které se dá jezdit z/do lokálka a získat ta více místa pro koleje hlavní tratě. Dále bych zrušil tu spojku hlavní tratě a lokálky, stavíš přece úvraťovou stanici. A dále bych respektoval všechny připomínky od znalců reálného provozu. Sice se vždycky najde v reálu nějaký příklad, který pravidlo porušuje, ale když k tomu není opravdu dobrý důvod (obyčejně prostorový), tak bych ty pravidla (a rady) dodržoval.
lajblt píše:Poslední variace na toto téma. Kolejiště stanice nedoznalo změn, upravena byla výtopna. Při návrzích se řídím pokud možno (kromě snahy o věrné ztvárnění provozu) ještě jednou věcí - kolejiště je jako jeviště, tudíž vše důležité musí být vidět. Bylo by tedy dobré, aby se tak efektní věc jako je točna a rotunda neotáčely k divákovi zády. Nehledě na snadnou přístupnost. Současně se vyřešil problém kolizních posunových cest z/do depa, protože se teď vjíždí horem a vyjíždí spodem. Počítáno je opět pouze s motorovým provozem.
Uživatelé procházející toto fórum: RebelYell a 21 návštevníků