Takto bych to SN tedy neřešil. K čemu je možnost dostat se z každé koleje na každou, když SN slouží primárně jen pro odstavení vlaků a ty pokud budeš mít pravostranný provoz, tak vlastně to, co po pravé koleji do SN vjede, z ní také vpravo vyjede. Snad jedině pokud bys už dopředu předpokládal jízdu po nesprávné koleji. Je tam hromada drahých výhybek, které ani nakonec nevyužiješ a jen si za své peníze vytváříš zdroj možných problémů(vykolejení vlaku, zastavení hnacího vozidla).Začal bych, být tebou, smyčkou na obou koncích, abys mohl soupravy otočit. Tím, že budeš mít smyčky dvě, budou ti stačit třeba na každé straně tři odstavné koleje. Pokud budeš mít vratnou soupravu(loko nebo motoráky na obou stranách),nepotřebuješ ji honit celou smyčkou, ale stačí kusá kolej. Zaústěním kolejí hned za výhybkou do tunelu, když hned nenásleduje SN je okrádání se o prostor, kde můžeš ještě pozorovat jedoucí vlak. Takto je vlastně i zbytečné tam mít dvojkolejku, když je kromě stanice celá ukrytá. Já být tebou, tak bych si prošel témata zde na DF a pročetl dostupnou literaturu a pak bych teprve řešil kolejový plán. Máš teď plnou hlavu hromady informací a je potřeba, aby se to usadilo a pak to vše půjde podstatně lépe.