Zdravím modeláři
Dlouho jsem nevložil žádný příspěvek, tak to chci napravit. V létě se mi narodila dcera, a proto jsem neměl na kolejiště tolik času. Aspoň jsem prozřel a viděl spoustu chyb. Celé el. zapojení jsem vyškubal a začal od znova, protože co jsem tam předváděl byla čistá hrůza. Zhotovil jsem si nové ovládací panely a elektriku si dělám mnohem přehledněji, abych se později ve všem lépe vyznal. Maluji si el. schémata na PC, každý drát má své označení atd atd. Konečně jsem s prací spokojen. Na odstavném nádraží už pomalu finišuji. Potom už mě čeká zapojení smyčky. Tady ze stavby
http://www.rajce.net/a12214294Opět jsem si hrál ve wintracku a pohrával jsem si s myšlenkou, kterou tu nechal Michal Šuhajda. A to, zrušit most a zvětšit koncovou stanici. Po několika hodinách strávených u PC a inspirací z Milanových plánku, jsem se dostal k moc zajímavému návrhu, který se mi hodně zamlouvá. Chtěl jsem dosáhnout, aby stanice měly hlavu a patu.
Ver. 2017 -
http://www.rajce.net/a13394193Skrytá část zůstává stejná, když už je hotova
Velké Myšice jsou obsluhovány elektromechanikou, proto dvě stavědla. Stanice byla zmodernizována světelnými návěstidly. Provoz bude zpestřený dvěma vlečkami, sýpkou a nakládkou dřeva. U toho kousku viditelné tratě, kdy se vjíždí a hned zase zajíždí do tunelu si nejsem jistý zdali ho tam nechám. V Petrovicích se nachází stanoviště výhybkáře, takže stanice je obsluhována ručně. Návěstidla jsou mechanická, jsou tu dvě vlečky, uhelný sklad a možná betonárka nebo agropodnik místního JZD.
Co říkáte na můj nynější návrh a nebo bych měl zůstat u původního plánu? Předem děkuji za jakékoliv reakce.
TT epocha IV.