NeKoncové TT 2600 x 900 bez smyčky
Napsal: čtv 08 říj, 2015 5:38 pm
Zdravím místní kolegy. Rád bych představil svůj návrh a přijal případné návrhy k vylepšení.
Kolejiště by mělo představovat koncové nádraží s vlečkou. Epocha III. Osobní provoz M131a M152. Nákladní doprava parní v kombinaci s T334 , T435 případně brejlovec. Nákladní vlaky by měly obsluhovat vlečku ( pila nebo nějaká továrna ) a volnou nakládku ( případně skladiště ) u manipulační koleje. Remíza jednomístná s volnou kolejí pro popelovou jámu a zauhlování. Stavby pouze drážní , do města bude sinice. Za budovou nádraží bude kopec případně skála. Portál tunelu v místě předělu do SN a částečně pod úrovní roviny nádraží aby vyšlo mírnější stoupání. Výška stropu v SN cca 9 cm , vstup do zadní části smyčky zespodu.
Kolejivo kuehn , ovládání analog ( prosím nenutit k digitálu... ) , rám bude kostra z překližky. Kolejiště plánuji přenosné.
Tolik pro začátek...
http://hopeter.rajce.idnes.cz/Kolejiste_Koncova_stanice_se_smyckou
Kolejiště by mělo představovat koncové nádraží s vlečkou. Epocha III. Osobní provoz M131a M152. Nákladní doprava parní v kombinaci s T334 , T435 případně brejlovec. Nákladní vlaky by měly obsluhovat vlečku ( pila nebo nějaká továrna ) a volnou nakládku ( případně skladiště ) u manipulační koleje. Remíza jednomístná s volnou kolejí pro popelovou jámu a zauhlování. Stavby pouze drážní , do města bude sinice. Za budovou nádraží bude kopec případně skála. Portál tunelu v místě předělu do SN a částečně pod úrovní roviny nádraží aby vyšlo mírnější stoupání. Výška stropu v SN cca 9 cm , vstup do zadní části smyčky zespodu.
Kolejivo kuehn , ovládání analog ( prosím nenutit k digitálu... ) , rám bude kostra z překližky. Kolejiště plánuji přenosné.
Tolik pro začátek...
http://hopeter.rajce.idnes.cz/Kolejiste_Koncova_stanice_se_smyckou