To je hezké, že jsme k tomu dostali prezentaci, ale netřeba to s Powerpointem přehánět
Obecně:
- námětově je to úplná klasika, připomíná plánky z 80. let
- je to hodně "čtvercovité" - potřebuješ přístup ze všech stran
- kdyby to kolejiště bylo o pár desítek cm užší, tak se ti to tam vejde úplně stejně (ale tak jak to máš, můžeš skryté nádraží odkrýt a ušetřit si někdy pár problémů
- spodní nádraží je moc blízko přednímu okraji
- sp. nádraží bych udělal vpravo dvojitou kolejovou spojku
- sp. nádraží by mělo mít nějaké kusé koleje (obecně bych mu ještě jednu kolej přidal)
- remízu bych nepřipojoval na 1. kolej od staniční budovy, tam bych očekával spíš skladiště, remízu naopak nejdál od budovy (ale to netvrdím, že tak _musí_ být, jen jen to, řekl bych, smysluplnější a obvyklejší)
- pohlídej si rozteč kolejí v nádražích. V dolním myslím, že jsi pod minimem. V horním je naopak zbytečně velká
- horní nádraží má velmi krátkou užitnou délku kolejí, asi tak o délce jedné koleje 83101 (což nevím, kolik je, tipuju na jeden motorák)
- na té trati do horního nádraží by mohlo být skryté nádraží někde v tunelu - posečkání vlaků, křižování atd.
- skrytá nádraží na hlavní trati by mohly být smyčky umožňující pohodlnější logickou jízdu vlaků ... ale to už je na tobě
Edit: Prakticky stejné kolejiště je Dolní Lhota od Milana Ferdiána - jen zrcadlově otočené s mnohem lepším nádražím. Ale i tak bych v roce 2015 stavěl něco "modernějšího". Tyhle velký zakolejovaný desky jsou, zdá se mi, pasé.
Edit2: Kolejiště Šanov od MF zvládá prakticky stejný provoz na cca poloviční ploše.