Tu potvoru změřím a přepočítám.
Specialitkou těchhle vozů od Kleinbahnu jsou podvozky na čepech s pevně napojenými spřáhly, takže umístit cokoliv na podvozku bude možné jen s nejvyšší opatrností. Co se týká úprav skříně - zatím se to jeví následovně: zatmelit peřejky mezi okny a na čelech do úrovně spodku oken, vybrousit bílé trojúhelníky na bocích do výšky peřejek (jsou vystouplé) a přerýt, přebrousit střechu do hladka a udělat nové lávky.
Na podvozek doplnit bateriovou skříň a nakonec spáchat novou povrchovku.
Ještě bych měl dotaz na jeden typ vozu - německý oddílový s brzdařskou budkou, který kdysi dělalo Piko. Obtisky na přeznačení na ČSD dělá ViJa model, ale jen žluté (tedy po roce 50). Osobně jsem na něj napráskal bílé, červeně podložené trojky a nápis ČSD bez dalších popisek (ze sady na přeznačení německých Bi-30), rozmístěné podle schématu pro žluté obtisky. Bohužel se mi jedno "D" rozpadlo a ruční domalování spíš nedopadlo než dopadlo... Nebude to moc mimo? Velmi podobný vůz je na snímku z 20. let z Milovic, na kterém je spolu s pancéřovou lokomotivou.