buddha.ms píše: DCC považuji za zbytečnost. Je to jen možnost, jak utratit peníze za zvuk, samostatné rozsvěcování každého světla a multimause či Freda.
Omlouvá tě jen tvá nevědomost a neznalost tohoto vydobytku o dvou drátech.
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
buddha.ms píše: DCC považuji za zbytečnost. Je to jen možnost, jak utratit peníze za zvuk, samostatné rozsvěcování každého světla a multimause či Freda.
Michal Šuhajda píše:Ahoj, když vidím půdorys možná bych uvažoval i o U s tím, že pod oknem bude jen úzký spojovací (a možná i odnímatelný či sklápěcí) díl) Případně udělat něco jako měl Houmr tedy do O s tím, že takové díly budou dva (druhý u dveří)
Na tom L mi vyšla odbočná stanice s hlavní (kolej cca 170 cm) tratí a lokálkou. Ale pokud nechceš lokálku, dá se to řešit.
Jen v rychlosti hlavní trať je bílá, lokálka žlutá SN je modré.
Fialový rám je široký 750mm s tím že na koncích by se rozšířil pro vratné oblouky (cca 900mm).
Je to jen v rychlosti R min = 420mm (Piko)
Skopec píše:Možná by se tam vešla i moje vysněná elektrifikovaná dvojkolejka
Skopec píše:Díky za pěkný návrh, ale jak píšeš, určitě se to pokusím vyřešit bez lokálky.
Skopec píše:Díky za všechny komentáře a za to, že je jich tu tolik. Nad lokálkou jsem přemýšlel dlouho a nechtěl bych jí. Chtěl bych si i zajezdit a celkově mě je stanice na hlavní trati mnohem bližší. Toho kolejiva Piko se nevzdám. Budu teď zkoušet vyhandlovat celý pokoj a udělat kolejiště ve tvaru L.
Michal Šuhajda píše:Skopec píše:Díky za pěkný návrh, ale jak píšeš, určitě se to pokusím vyřešit bez lokálky.
OK. Jsem zvědav co vytvoříš. Bude dobře, když Tvůj návrh bude mít hlavu a patu, ne jako ten první. No a když ne, zkusíme to znovu (pokud budeš mít zájem).
buddha.ms píše:A nestačilo by ti to tak, že bys měl elektrifikovanou dvoukolejku bez nádraží (viditelného) je se zastávkou a lokálka se stanicí a zastávkou, která by byla zaústěna do hlavní tratě. Měl bys tam aspoň odbočku.
A jéje že by se Max reinkarnoval...buddha.ms píše:Nadjíždění tratí sama sebou je trochu divné, ale ne nemožné. Stačí se podívat, jak vede tunel u Telgártu.
buddha.ms píše:Já jse se snažil mu vyhovět co nejvíc, řekl, že chce nádraží s hlavní elektrifikovanou tratí, ale tam se žádné takové nenacpe, pokud by ovšem jezdil expresy a chtěl by tam zastavovat. Jinak existuje např. Jístebník nebo Zaječí, ale v těchto stanicích je obsluha osobákem jednou za 45 min a nákladní obsluha vůbec, vše ostatní projíždí. Pokud by Skopec chtěl něco takového, můžu mu to navrhnout, ale opravdu by tam asi jen projížděl a se domnívám, že on nechce, že by rád posun a zastavování rychlíků. Taková stanice se nevejde ani úhlopříčně, to by bylo na 420 cm minimálně. Lokálka - je to zcela volné, autor kolejiště si ji může dle sebe upravit.
buddha.ms píše: Dolní trať - znám spoustu takových tratí, navíc takto mi to vygeneroval WinTrack, nemusí to být samozřejmě takhle. Navíc na jedné takové jsem byl nedávno fotografovat.
A jéje že by se Max reinkarnoval...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků