Návrh kolejiště H0

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Návrh kolejiště H0

Příspěvekod Skopec » pon 06 dub, 2015 6:39 pm

Zdravím, jak už to tak bývá, jsem začátečník a rád bych si postavil kolejiště. Mám už připravenou desku 280x160 cm a rozpracovaný plánek. Rád bych takový menší vlakodrom, řízení analogové. Problém u mě ale je, že se tam snažím narvat co možná nejvíce věcí. SN, je nutnost, to tam určitě bude, vratná smyčka taky a min. 1 stanice a alespoň zastávka. Můj dosavadní plán se mi i celkem líbí, problém ale je, že nádraží, je moc krátké, rád bych ho prodloužil do zatáčky, ale nedaří se mi tam vypasovat koleje. Budu použivát kolejivo Piko A-gleis.

planek pro forum.png


plánek na forum, SN.png


PS: Toto kolejiště bude uprostřed jedné menší místnosti s přístupem ze 3 stran, pouze jedna kratší strana bude u zdi. Čistě teoreticky bych zde mohl udělat i L kolejiště o rozměrech 310x230 a šířce 1,2 ? (asi podle potřeby, u šířky mě nic nelimituje). Otázka tedy zní, byla by lepší deska (obdelník) 280x160 nebo L o rozměrech 310x230 ?
Skopec
 
Příspěvky: 17
Registrován: ned 05 dub, 2015 8:23 am

Re: Návrh kolejiště H0

Příspěvekod mlha » úte 07 dub, 2015 4:17 am

A jaké vlaky budeš po kolejišti prohánět?Podle délky kolejí ve stanici je to na mašinu a dva ypsylony, škoda peněz a práce, zkus to přehodnotit
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2688
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Návrh kolejiště H0

Příspěvekod buddha.ms » úte 07 dub, 2015 6:32 am

Já bych, být tebou dělal tvar písmene L. Zkusím něco navrhnout, ještě se ozvu.
buddha.ms
 
Příspěvky: 102
Registrován: pát 20 úno, 2015 4:23 pm

Re: Návrh kolejiště H0

Příspěvekod lajblt » úte 07 dub, 2015 7:48 am