Mno snažil jsem se zbavit všech šíleností a vytvořil jsem zatím stavebně nejjednodušší návrh. Jeho základem je skryté nádraží (v úrovni -12 cm - mělo by stačit ?) které je z kolejiva piko, které už mám a chtěl bych ho využít, celé nádraží je zároveň smyčka. Další patro tvoří spodní nádraží v úrovni 0. To už je z kolejiva peco setrack code 100. Zvolil jsem ho z důvodu velkého odbočení výhybek a tudíž ušetření prostoru. Z nádraží povede vlečka k obilnému silu (možná i jiná stavba). Trať z nádraží stoupá k hornímu nádraží zaústěného opět smyčkou. Po cestě je vlečka k pile a u horního nádraží je vlečka ke kamenolomu/štěrkovně, zkrátka k budově u které bude dávat smysl velký kopec. Horní nádraží je v úrovni +12 cm. Celé kolejiště je tedy ze 3 úrovní, (skryté, spodní a horní nádraží) spojených jednokolejnou tratí na obou koncích zakončenou smyčkou.
Celé kolejiště bude směřováno do epoch IV a V s tím že na spodním nádraží si neodpustím zauhlování + popelovou jámu, vodní jeřáb a další příslušenství parních lokomotiv, které ale nejspíš nebudou na kolejišti provozované (alespon ze začátku určitě ne).
Ještě jsem se uplně nerozhodl o podobě budov, jestli budou dle českých předloh či nikoliv.
Sečteno podtrženo, pokoj je nachystaný, stačí jen začít. Prosím o zhodnocení návrhu, díky.
- Tato část bude kompletně z kolejiva piko, jen přestavníky budou od peca
- Tohle je viditelná část za použití kolejí od Peca
- Za nádražní budovou vznikne zalesněný svah, aby se nádraží opticky oddělilo od stoupající tratě. Pod velkým kopcem bude kamenolom