Buddhova kolejiště

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Jakou variantu mám použít v případě druhé dopravny?

a) odbočná stanice
1
9%
b) vlečka
1
9%
c) odbočka
1
9%
a + b) odbočná stanice + vlečka
8
73%
 
Celkem hlasů : 11

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod mlha » úte 07 dub, 2015 5:06 am

buddha.ms píše:Ano, ale já nejsem elektrotechnik, abych stanice zapojil analogově i digitálně zapojil. Čela dílů nebudou normované, tzn. nedá se použít jako modul. Navíc jsem nedovršil věku, který umožňoval přihlásit se k modulářům. Navíc, oni mají koleje Peco (prakticky nesehnatelné), já budu mít Piko.

Podle čeho soudíš, že koleje Peco jsou nesehnatelné? Co je to za blud?
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2688
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod buddha.ms » úte 07 dub, 2015 6:36 am

U nás v Ostravě je nemají a poštou si je posílat nenechám. Od té doby, co mi přišel Pleticha do kocoura, oni mi neposlali ani upozornění, že to je na poště a pak mi účtovali penále za pozdní vyzvednutí. Proto. Navíc při šmejdění po modelářských obchodech jsem nenašel nic. A když jsou na modelbazaru, jsou hned fuč.
buddha.ms
 
Příspěvky: 102
Registrován: pát 20 úno, 2015 4:23 pm

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod mlha » úte 07 dub, 2015 7:29 am

Co tak http://www.njmodely.cz ,klidně Ti je můžu vzít 18.4 do Vratimova
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2688
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod buddha.ms » úte 07 dub, 2015 7:34 am

Ve Vratimově nakonec nebudu. Ale jinak dík za ochotu.
buddha.ms
 
Příspěvky: 102
Registrován: pát 20 úno, 2015 4:23 pm

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod workous » úte 07 dub, 2015 7:44 am

zde další dobří prodejci ... :D
http://www.modely.biz/modelova-zeleznic ... roducer=14
http://www.masinky.cz/kategorie/33-Kole ... v48_s2.htm
http://www.litomysky.cz/h0/pecoh0e9.htm

Chlape jen si vybrat - Piko šlápneš vedle a budeš jen řešit problémy podívej se na zde na fóru lepší si přidat a mít klid - nebo další varianta profi Fleichmann i s podložím. Já má Roco Geolione což je někdě mezi, taky tady na něj nenajdeš moc pochval, ale vlaky na něm drží i na R2 v pohodě mám jej 7 let a zatím bych neměnil - pouze křehne podloží, ale jak je jednou přiděláš a zasypeš už se nehne.
Roco Geoline/DCC DR5000 + RocRail/JMRI momentálně v pauze..
Uživatelský avatar
workous
 
Příspěvky: 2139
Registrován: sob 15 lis, 2008 12:05 pm

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod buddha.ms » úte 07 dub, 2015 10:27 am

No dobře, ale Piko nabízí oblouky R9, což je jediný oblouk reálného poloměru. Očekávám, že se spousta lidí ozve, že se dělají flexiny a bla bla bla, ale jsou dost drahé. Fleischmann s podložím nechci. Tillig bych bral, kdyby měl větší poloměry. Na R3 mi vozidla jezdí jak po valše.
buddha.ms
 
Příspěvky: 102
Registrován: pát 20 úno, 2015 4:23 pm

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod mlha » úte 07 dub, 2015 10:41 am

buddha.ms píše:No dobře, ale Piko nabízí oblouky R9, což je jediný oblouk reálného poloměru. Očekávám, že se spousta lidí ozve, že se dělají flexiny a bla bla bla, ale jsou dost drahé. Fleischmann s podložím nechci. Tillig bych bral, kdyby měl větší poloměry. Na R3 mi vozidla jezdí jak po valše.

Flexikolej vychází kolem 100 Kč/kus, Piko R 9 44 Kč/kus, flexi je podle výrobců kolem 90 cm dlouhá, kolik R 9 se vejde do 90ti cm?
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2688
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod workous » úte 07 dub, 2015 11:00 am

Metrová flexi stojí 100kč PECO(jedna R9 51,-) a natvaruješ si pěkně oblouk 908 R9 budeš to mít z jednoho kusu lepší spoje.Pokud si rozhodnut pro Piko ok nebudu tě lanařit jen lze elegantně vše vyřešit flexi atd. jen se podívej na fŕu a nepospíchej ukvapenost nejhorší rádce - vlastní zkušenost :) pokud pak budeš chtít něco prodat proděláš na tom kalhoty - bude to tvůj boj :D .Tak držím place pro dobré rozhodnutí.
P.S: já mám na Roco R3 434 a jezdí mi na tom vše plynule i dlouhé páry BR 50
Roco Geoline/DCC DR5000 + RocRail/JMRI momentálně v pauze..
Uživatelský avatar
workous
 
Příspěvky: 2139
Registrován: sob 15 lis, 2008 12:05 pm

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod buddha.ms » úte 07 dub, 2015 11:06 am

Ano. V jediném železničním obchodě v Ostravě stojí 52 Kč. Těch kolejí je v balení asi 6. Takže cena za jednu kolej je 8,50 Kč. Do jednoho metru se jich nacpe všech 6.
buddha.ms
 
Příspěvky: 102
Registrován: pát 20 úno, 2015 4:23 pm

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod buddha.ms » stř 08 dub, 2015 3:51 pm

Tak se vrátím k odbočné stanici. Který návrh vlečky je lepší? Já teda myslím, že je lepší modrá varianta. A co vy?
buddha.ms
 
Příspěvky: 102
Registrován: pát 20 úno, 2015 4:23 pm

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod sidlo » stř 08 dub, 2015 4:01 pm

Nevím, zdali je otázka na vpravo/vlevo nebo do stanice/do traťové koleje.

Při takové blízkosti stanice bych to zaústil do stanice.
Uživatelský avatar
sidlo
 
Příspěvky: 3606
Registrován: ned 27 dub, 2014 7:32 am

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod buddha.ms » stř 08 dub, 2015 4:54 pm

Jak to myslíš? Ptal jsem se, jestli je lepší provést to ve směru koncová, nebo ve směru do odbočky.
buddha.ms
 
Příspěvky: 102
Registrován: pát 20 úno, 2015 4:23 pm

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod sidlo » stř 08 dub, 2015 7:41 pm

Podle toho jak je to namalované
- doleva zelenou je to napojené na traťovou kolej
- doprava modrou je to napojené na staniční kolej

a já jsem odpověděl že se mi víc líbí napojení na staniční kolej, tedy modrá varianta.
Uživatelský avatar
sidlo
 
Příspěvky: 3606
Registrován: ned 27 dub, 2014 7:32 am

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod buddha.ms » stř 08 dub, 2015 7:46 pm

Tak i zelená varianta se dá napojit na staniční kolej...
buddha.ms
 
Příspěvky: 102
Registrován: pát 20 úno, 2015 4:23 pm

Re: Buddhova kolejiště

Příspěvekod Polabský » stř 08 dub, 2015 9:32 pm

Ahojky,
ono vlečku zapojit do traťové koleje znamená zajistit bezpečnou jízdu vlaku. To se řeší povětšinou dle možností odvratnou kolejí, méně výkolejkou.
Při větší provozní frekvenci obsluha vlečky komplikuje GVD.
Ve stanici to lze zjednodušit elegantně osazením výkolejky.
Přikláněl bych se tedy k zaústění do staniční koleje.
Hezký den Všem.
Polabský
 
Příspěvky: 855
Registrován: ned 26 úno, 2012 7:45 pm

PředchozíDalší

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků