Vít Doležal píše:Tak jsem se pokusil u toho trochu vycházet, ale byl problém to tam nacpat. Umístění vodní hladiny na šikmo umožnilo delší vzdálenost na podjetí zdymadla. Za mostem přes řeku by trať začala pozvolna klesat. Já bych to podjetí nebral, jako reálnou věc, prostě v jedné části vede trať do tunelu pod kopec a v jiné části zase vyjíždí. V žádném modelovém kolejišti se přeci trať nechová, jako v reálu. Ukaž mi tady jediný kolejiště, kde to tak je? Nemyslím moduly. Jinak počítám se skrytým nádražím mezi tunely.
Jak jsem již napsal,co si postavíš je tvoje věc,ale je rozdíl mít na kolejišti k vůli nedostatku místa malé oblouky,krátkou trať mezi stanicemi nebo trať,která krátce po opuštění stanice mizí v tunelu pod řekou,místo aby řeku překonala po mostě.Z logiky věci bych tedy očekával,že řeka,zdymadla a přístav budou v nejnižším bodě kolejiště a trať bude stoupat vzhůru a ne naopak.Pokud bych už se tedy z nějakého důvodu vytvoření potřeboval dostat při stavbě pod vodní plochu,tak co nejdále od ní,aby to nebylo tak do očí bijící.V tvém případě,pokud chceš mít vodní plochu vpravo,tak trať by měla do podzemí zmizet co nejdále vlevo.Jak tady již někdo zmiňoval,spěchej pomalu,já bych třeba vypustil lokálku.Vždyť pokud budeš mít dobře vyřešený přístav a vlečku,dá se krásně znázornit čilý ruch v přístavu a budeš mít práce s obsluhou až nad hlavu.
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.