od Petr Zatrepalek » pon 15 srp, 2016 8:41 am
Předpokládám, že původní umysl mít to "U"čko odsazený od zadní a pravé strany místnosti zůstává. Takže několik postřehů
1) rozhodně vyhod tu malou stanici na té vedlejší trati. Nech tam jen jednokolejku co by vlečku do továrního areálu a přístavu, případně vedlejší trat. Dvě stanice nad sebou jak to máš v tomto návrhu je pitomost. Naopak si udělej malou zastávku s plechovou boudu na vedlejší trati přímo u toho přístavu a vedlejší trat můžeš dole v místnosti ukončit malou koncovou stanicí nad vratnou smyčkou dvoukolejky, nebo stanicí umístěnou ve vratné smyčce vedlejší tratě. Bude to určitě vypadat líp
2) na té už zmíněné vedlejší trati/vlečce si zkontroluj tu flexi kolej za zhlavím hlavní stanice, myslím na jejím konci máš na tom přechodu do krátké rovné koleje moc velký zlom
3) až budeš s dvoukolejkou a vedlejší tratí pokračovat dolů, nech tu vedlejší trat podjet pod dvoukolejkou, at to nemáš takto paralelně moc dlouho, vypadalo by to divně...
4) rozhodně si vyzkoušej, zda na tom novém 1m širokém panelu dosáhneš na všechny koleje. Jak už jsem ti říkal, 90cm je optimum kam rukou v pohodě dosáhneš. Další postřeh - dvoukolejku si chtěl mít stejně jako nádraží zatrolejovaný, pokud tam budeš mít draty , dost tě ty dráty omezí pokud jde o přístup ke kolejím v případě panelu hloubky 1m.
5) O starých rámech platí co jsem ti říkal - dolní výstuhy ti budou vadit aby ses dostal pod kolejiště, pokud je upravíš i pro umístění skrytáku jak jsem ti navrhoval, máš ideální místo na dlouhý skryták na celé délce rámů podél levé stěny místnosti.
6) ještě jedna věc, jak vysoko bude ten most na vedlejší trati vycházet nad hladinou?
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů