Není zač, kolejová spojka mě nenapadla, ale nepovažuji ji za nutnou. Vlaky se bez ní dostanou na kteroukoli kolej a zas tak frekventovaná ta lokálka není (zamýšlel jsem ji jen občas kyvadlově projet s MOs a Mn, je tam spíš na zaplnění plochy...), takže nevidím důvod mít možnost vjíždět do pravého zhlaví současně z lokálky a hlavní tratě. Jinak to vedení vlečky dole a čárkovaně je skutečně lepší. Jistě by to chtělo i upravit stanici, já to načrtl pouze ,,blokově". Co do dopravních kolejí by to chtělo pojmout 1 čekající Pn, příp. i Mn, který dojede, nechá zátěž ve stanici, sjede pro vozy z vlečky, které pak rozřadí mezi Pn a vlastní (Mn) zátěž. Dále 1 kolej pro MOs, který by i mohl odjíždět z manipulační koleje u budovy (horní), tedy z části, která není zavezená vozy u skladiště. A nakonec aspoň 2 dopravní koleje pro vykřižování vlaků z hlavní tratě, lépe 3, aby bylo možno objíždět soupravy.
EDIT: Svojí úpravou ses vrátil k tomu svému. Takhle je to hovadina - nemůžeš vést trať do tunelu až za přístavem! Tak nemůžeš vytvořit rozumný kopec s nadložím, aby sis tím nezaplácnul přístav. Nádraží máš moc malé na hlavní, vedlejší trať a vlečku tohoto ražení. Taky to vedení trati vedle tunelu v levé horní části nemůže být takhle. Minimálně by ta trať před tunelem musela razantněji odbočit a vést dál.
P.S.: To SN mezi tunely pod zdymadlem je taky nešťastné. Jednak budou moc krátké staniční koleje a jednak tam bude blbý přístup! Nebudeš tam moct kloudně nakolejovat vozy apod. Měl bys se SN jít kompletně pod kolejiště. Pokud stavíš takový megaprojekt, nekaž si to špatným SN. To je jako kdyby sis koupil Rolls-Royce a potom na něj namontoval kolečka z kočárku...