Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Barbucha píše:To už bych asi nechal tak jak je, když už má u budovy nástupištní hranu. Jen jsem z fotek nepostřehl, kudy se chodí na ostatní sypaná nástupiště a jak se odváží třeba kusové zásilky.
miroslav lengyel píše:Posunout vjezdové návěstidlo na tomhle kolejišti dál od by neměl být zásadní problém,ale jinak za označník se posunovat pochopitelně může,ale za určitých podmínek.
Kusové zásilky a cestující se prozatím přemisťují letmo,protože přechody nebyly ještě pro velkou vytíženost a nedostatek pracovníků instalovány.
vmucha píše:V čem ti překáží že vlak je ve dvou blocích zároveň? Pokud to není ve smyčce je to myslím jedno.
Myšpulín píše:A jak poznáš (správně TC pozná), že se ti od vlaku odpojil nějaký vůz a zůstal na trati? Jedině tím, že bude šuntovat (vodivě s jistým odporem spojovat obě kolejnice) každý vůz. To znamená použít odporový lak případně ty odpory na každém voze, lépe na každé nápravě.
miroslav lengyel píše:Já poznám že mi chybí vagón okamžitě.Stejně jako ve skutečnosti mám totiž na posledním voze tabulky konec vlaku.
vmucha píše:miroslav lengyel píše:Já poznám že mi chybí vagón okamžitě.Stejně jako ve skutečnosti mám totiž na posledním voze tabulky konec vlaku.
A takhle to pak vypadá, když si někdo tahá práci domů
Myšpulín píše:A jak poznáš (správně TC pozná), že se ti od vlaku odpojil nějaký vůz a zůstal na trati? Jedině tím, že bude šuntovat (vodivě s jistým odporem spojovat obě kolejnice) každý vůz. To znamená použít odporový lak případně ty odpory na každém voze, lépe na každé nápravě.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků