VojtikJ píše:Malej provoz? do Rokytnice jen osobáky?
Ale kde že...
Právě ve Vamberku sídlí Esab (svařovací materiály) čili návoz drátů (Res + Eas) převoz do skladů v Rosicích nad Labem. Pro Esab je jako vlečková lokomotiva 721 IDScargo, tahaj vozy ze stanice do areálu, který jsou dva dolní a horní. Co se týče osobky tak ta je malá to je pravda.
Co se týče Rokytnice, nahoru jezdí i manipulák, někdy i dvojče 742 jak je velká zátěž, zátěž je špatné slovo, je tam pěknej krpál že i na prázdný vozy jsou potřeba někdy dvě mašiny
Čili se z vrchu vozí dřevo, to se i v menší míře nakládá ve Vamberku. Teď si nejsem jist zda se do Vamberka vozí i uhlí sem tam...
mnitka píše:Má pravdu, náhodou jsem se tam dostal v létě 2013. Z vlečky přijel hektor a dovezl plnou kolej Habbinsů a co sunul zpět vidíte na obrázku. Zajímavé je také zhlaví ze kterého je obrázek, na všechny staniční koleje se lze bezúvraťově dostat jen z vlečky nikoli ze záhlaví tratě.
Tolik ohlasů na moji aktualizaci jsem nečekal
. Jen jsem se sem podíval, co je nového a ejhle.
Pokud má Vojtik lepší znalosti o místní dopravní situaci, rád mu budu věřit
. Já jsem se s komentářem k fotkám radil s panem Googlem a to co mi poradil, to jsem tam napsal. Přišlo mi to reálné, protože jsem na nádraží strávil 2,5 hodiny a jediné, co přijelo, byla ta 810ka.
Zhlaví je skutečně vyřešeno zajímavě, jak píše Mnitka a Sidlo. Angličan na první koleji a na kolej ke skladu a k nakládací ploše se nedá dostat ze záhlavní tratě.