Nemusí to být třísvětlová návěstidla a to z několika důvodů:
III. epocha je poměrně široký pojem (1945-1968), pokrývající období platnosti celkem 4 různých předpisů D1:
1) do r. 1946 - tedy stále ještě platí D1 z r. 1939 (změna významu barev návěstních pojmů, nové vzory návěstidel, neexistují sloučená návěstidla atd.)
2) do r. 1954 - stále ještě platí směrová návěstní soustava
3) do r. 1962 - přechodné období mezi směrovou a rychlostní návěstní soustavou (závislá návěstidla, sloučená cestová a odjezdová návěstidla, autoblok, rychlostníky/předvěstníky, návěsti pro elektrický provoz...)
4) od r. 1962 - zavedení rychlostní návěstní soustavy a návěstí platných až do V. epochy
Naštěstí uvedený problém vypadá stejně ve všech uvedených obdobích. Obě návěstidla mohou stát buď tam, kde jsou nakreslena (a bude to správně) s tím, že každé z nich platí pro svoji skupinu kolejí. Nebo může být druhé (čárkované) návěstidlo až ZA kolejovou spojkou a pak bude každé návěstidlo povolovat odjezd na "svoji" trať. Osobně bych se přikláněl k tomu osadit je podle plánku, bylo to běžnější.
Jaká návěstidla budou použita? ESP, CCCP (Svetofor) nebo AŽD vz. 65?
Pokud to bude třetí epocha před r. 1962, bude i jiné pořadí světel na návěstidlech (Č-Z namísto dnešního Z-Č).