možná by se dal zachovat trochu duch původního návrhu, kdyby stačily jednokolejné tratě, zachoval se půdorys do "L" byť s nepříliš vhodnou šíří panelu (pro jeho tvorbu) kolem jednoho metru ... je to jen skica pro lepší představu
pravá vysunutá část by se využila převážně pro tobogán do kterého by se všechny tratě sjeli a kterým by se dostali pod úroveň viditejného nádraží kde by by bylo skryté nádraží (v místě pod hlavním viditelným nádražím) se smyčkou
ve viditelné části by zleva vedli od zadu panelu souběžně dvě tratě, ta do hlavního nádraží (převážně osobního) v nulové nivelitě, asi bez výpravní budovy která by byla jakoby vepředu (aby nezabírala moc prostoru dozadu panelu k zastávce),, druhá trať do zastavky (nenšího spíše smíšeného nádraží) by už odzadu panelu stoupala až k zastávce, u které by se mohli občas křižovat nákled s osobákem a může tan být i menší vlečka pro zpestření provozu, za ní by trať přejela přes most nad tratí z hlavního nádraží a stáčela se za kopec pod kterým by byl tobogán s přístupovým otvorem zevnitř
nepočítal jsem přesně jak vyjde stoupání v H0, tak to berte jen jako informační výškový údaj s tím že to nemusí vyjít
pro klesání tratí do SN by se dalo místo tobogánu využít rovných kusů kolejí po téměř celé zadní straně panelu proti sobě s tím že by stoupání do zastávka bylo z levé strany kratší, a na pravé straně by se trať od zastávky spojila s tratí někde kousek za mostem nejlépe až v tunelu ... pak by byl provoz jen jako na oválu, z elektrického hlediska jednodušší na zapojení