Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Polabský píše:Hezký den Všem,
dovolil jsem si několikrát přispět do tohoto vlákna, hlavně na téma vlečka - osvětlení - oplocení.
Snažil jsem se upozornit na obecně známá pravidla, nejen bezpečnosti železničního provozu.
S ohledem na to, že model znázorňuje situaci kdy předpokládám že výhybky budou "jako" stavěny ručně a posun bude prováděn "jako" vlakovou četou, mám stále problém s oplocením vlečky a s chybějící obslužnou stezkou podél koleje.
Jinak ale je to hezký, toť vše.
Polabský píše: "Jaký si ti uděláš, takový to máš"!
Radek píše:Tak nevím. Nejsem odborník na železniční předpisy a když se na to dívám jako laik, tak mi to chutná. Vidím chlapa, co si staví svoje, přibývá mu to a zjevně ho to baví.
Do jaké míry je pro tebe důležité mít - v rámci svého hraní - bezpečnou vzdálenost koleje od plotu, musíš posoudit sám. Rozhodně je fajn, když někdo, kdo tomu rozumí, upozorní, že to či ono by v reálu bylo trochu jinak, ale i on sám říka:Polabský píše: "Jaký si ti uděláš, takový to máš"!
Je na tobě, jak se k tomu postavíš. Jestli ti to tak vyhovuje a funguje to, klidně to tak nech. Já už bych do toho nevrtal.
Tak, teď máš dva protichůdné názory. Vyber si.
Polabský píše:3, Dále probíraná vlečka a obecná bezpečnost v kolejích. Ke každé výhybce musí vést stezka pro obsluhu, přehazování, mazání, osvětlování luceren,
To je škoda. Diskuze je diskuze a když k má někdo něco přínosného k věci, je fajn, že se podělí. To spíše já bych se neměl montovat do věcí, kterým nerozumím.Polabský píše:Hezký večer,
už je mi hloupé psát připomínky do zdejšího vlákna..
mizl píše:Polabský píše:3, Dále probíraná vlečka a obecná bezpečnost v kolejích. Ke každé výhybce musí vést stezka pro obsluhu, přehazování, mazání, osvětlování luceren,
Osobně se nerad k takovým komentářům vyjadřuji. Ale není toto tvrzení podmínkou. Naše vlečka je hojně používaná, ale žádné cestičky pro mazačky či údržbu výhybek atd. nemá. Ač je to s podivem tak tomu opravdu je. Jde o soukromou podnikovou vlečku, ale předpokládám, že kuttilova vlečka je taktéž soukromá.
Michal
Polabský píše: Například hluboké příkopy ve stanici.
Polabský píše:Nebo oplechování krytého nástupiště, krásně udělané oplechování, včetně naznačeného pertlování ale z tabulí o velikosti asi 4 až 5 metrů
Polabský píše: Podobně lemování komína
miroslav lengyel píše:S tou přístupovou cestou a stezkou kolem koleje bych to neviděl tak tragicky,něco jiného je předpis a něco jiného praxe.A mohu všechna ubezpečit,že ta je mnohdy na hony vzdálená předpisům.A posunuje se i na takových místech,že by tvůrce předpisu nestačil žasnout a to nejen na soukromých vlečkách.Není žádnou vyjímkou,že se při chůzi kolem soupravy musí našinec prodírat křovím,aby se vůbec k vozům dostal a mnohdy je jediným osvětlení osobní svítilna.A pokud vezmu dnešní dobu,tak fíra nemusí posunovače v podstatě vidět vůbec,bo se jezdí na vysílačky.
miroslav lengyel píše:Přestavník na vnější stranu veksle(červené fleky) ,unimo buňku bych klidně nechal jak je.Jinak předpokládám,že místa označená zelenými šipkami přijdou smysluplně doladit.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků