Stránka 1 z 17

kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: sob 31 led, 2015 3:58 pm
od kuTTil
Zdravím založil jsem si nové téma ,protože mi to bylo doporučeno ,abych neplevelil jiné témata.S plánkem pomáhat nepotřebuji ,jelikož mám koleje položené i elektrický funkční.Budu zde dávat příspěvky ,jak jsem se stavbou pokročil ,takové aktualizace co je u mně nového pokud to bude někoho zajímat i stavbu vozidel ,vagonu a doplńků,a pomaluˇa jistě mi nastává fáze krajiny,takže tráva stromy,keře a různé drobnosti.
a abych jenom nekecal tak tady jsou nejnovější fotky

http://himmer.rajce.idnes.cz/moje_resen ... 4219_1.jpg

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: sob 31 led, 2015 4:29 pm
od Rocky_MK
Z čeho je prosím to stínidlo? Díky !
http://img98.rajce.idnes.cz/d9803/4/448 ... .jpg?ver=0

Jinak celkově - dokonalé to není, ale mně se to docela líbí. Hodně to kazí ty nakřivo postavené lampy.

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: sob 31 led, 2015 6:08 pm
od kuTTil
Rocky_MK píše:Z čeho je prosím to stínidlo? Díky !
http://img98.rajce.idnes.cz/d9803/4/448 ... .jpg?ver=0

Jinak celkově - dokonalé to není, ale mně se to docela líbí. Hodně to kazí ty nakřivo postavené lampy.
ahoj
to stínidlo co je na fotce je z původní koupené lampy a to předělané je z tužkové baterie ,respektive její + pol návod na výrobu toho stínidla bych hledal v tématu výroba doplnku-výroba lampy.
No dokonalé to asi mít moc nebudu, mně jde spíše stavba lokomotiv z leptu a lampy ,že jsou některé křivé vím,už jsem to několikrát opravovál a asi blbě však to ještě není definitivní a na druhou stranu za 3-4 roky modelaření je si myslím vidět pokrok,pokud jsi viděl původní silnici a třeba ted ,tak jsem se polepšíl,jenom mi to trvalo ty 3 roky a ne jak třeba tady Hankovi 61 stačí mu 4 měsíce a už mu to jezdí a funguje ovládací panel no jo má digitál jinak díky za hodnocení jsem rád ,že se to aspon trochu libí ,dělám to celé bez pomoci jenom čtu forum a zkouším měním a vylepšuji kuttil

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: stř 11 úno, 2015 9:54 pm
od kuTTil
Menší aktualizace ,trochu jsem zelenil, doufám že to je aspon trochu dobré ,je to foliáž kterou jsem dostal z Brna při návštěvě modulářů Brno však třeba tt-Mirek ví a jsem za to rád

http://himmer.rajce.idnes.cz/moje_resen ... CF0001.jpg

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: čtv 12 úno, 2015 8:25 am
od milan ferdián
Vidím,že se v rámci svých možností snažíš. :wink: Dost mi krajina připomíná náš kraj... :P

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: čtv 12 úno, 2015 9:55 am
od kuTTil
milan ferdián píše:Vidím,že se v rámci svých možností snažíš. :wink: Dost mi krajina připomíná náš kraj... :P


Milane díky pochvala od tebe potěší,aspon vím ,že to není velký paskvil
ted pracuji na silničních lampičkách

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: stř 18 úno, 2015 8:55 pm
od habaděj
Dobrý Obrázek

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: pát 20 úno, 2015 6:22 pm
od kuTTil
zdravím mám par nočních záběrů
http://himmer.rajce.idnes.cz/moje_resen ... CF0022.jpg
je to jakesi čudné

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: pát 20 úno, 2015 6:43 pm
od Rocky_MK
Dobré :) jinak stínidla na lampy se taky dají vyrábět z plíšků od čajových svíček :)

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: čtv 05 bře, 2015 10:39 am
od kuTTil
Zdravím včera jsem zapojil všechny svítící budovy a lampy
http://himmer.rajce.idnes.cz/moje_resen ... CF0032.jpg

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: čtv 05 bře, 2015 12:44 pm
od Rocky_MK
Ani moc, ani málo. Pěkné :)

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: čtv 05 bře, 2015 3:07 pm
od kuTTil
Rocky_MK píše:Ani moc, ani málo. Pěkné :)


Díky pochvala mně vždycky potěší,a chci se někoho zeptat jestli tu byli zveřejněné nebo jsou plánky koncových stanic pro obsloužení parních lokomotiv a případně motorových vozů typu 810 a tady jsem se už díval viewtopic.php?f=45&t=5072
Ptám se ,protože se mi naskytla možnost mít ještě jednu koncovou stanici s širou krajinou na délce 330 a šířce pouze 26 cm,dostal jsem stavební povolení od členů rodiny,že můžu protáhnout trat do obývacího pokoje a základ by byl z téhle police ,proto ta šířka 26 cm
http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/60103632/
Chce to kapánek širší ,ale zatím neznám jiný typ s tímto systémem ,tak kdyby někdo znal širší typ sem s nimi.No stavět to hned nebudu, ale chtěl bych si toho co nejvíc připravit ,když už mám tu možnost do budoucna
Dopravní koleje můžou mít úžítnou délku okolo 1.m.
a co všechno bych tam mohl z těchto věci mít na šířce 26 cm:
výtopna jedno kolejná
popelová jáma
zauhlování
vodárna
pískování
vodní jeřáb
zbrojení naftou
Jenom mně zajímá co všechno by se vlezlo?
děkuji za rady kuttil

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: čtv 05 bře, 2015 5:43 pm
od Vladimír_B
kuTTil píše:Jenom mně zajímá co všechno by se vlezlo?

Vše, stačí chtít. Vodárna může být součástí výtopny nebo zvlášť ve stanici, pískování - na to ti stačí sušící kamna v rohu hajcu. Zauhlování (formou dřevěného skladu), popelová jáma a vodní jeřáb - vše na jednom místě. Naftu můžeš zbrojit rovnou z cisterny, třeba i ve stanici :D nebo postavit cisternu do šturcu vedle hajcu...

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: stř 11 bře, 2015 7:12 pm
od kuTTil
budova.jpg
tak dneska přidám par fotek ze stavby hromosvodu ještě není hotov ,jsem teprve na začátku a vůbec nevím jestli se takhle pokládá ,až pokročím ,tak přidám další
http://himmer.rajce.idnes.cz/moje_resen ... CF0065.jpg

Re: kuttilovo segmentové kolejiště

PříspěvekNapsal: stř 11 bře, 2015 7:33 pm
od Myšpulín
Jsou tu jistě větší odborníci, ale jen tak zběžně. Hromosvod byla tyč vetknutá ve štítě do střechy a na ní byl napojený hromosvod. Aby do střechy nezatékalo, býval vybaven malou kruhovou stříškou asi 10 cm nad střechou. Myslím, že se umísťoval někde poblíž komínů. V poslední době se tyč nahrazovala nebo doplňovala tímto hromosvodným drátem, který se vytvaroval tak, aby trčel vzhůru většinou u kraje střechy. Jestli to je ale správně, nevím.

Ohledně svodu, ohyb kolem žlabu byl dělaný pozvolně asi stejně jako svod od okapu, tedy obejít žlab a pak v úhlu kolem 45°se přiblížit ke stěně a po ní dolu. Ty to máš moc kolmo. Ale jinak paráda.

A jen takový detail, nevím od které doby je dole u země drát kryt rovnoramenným el profilem odhad 40x40 až 50x50 natočeným hrotem ode zdi do výše asi 150 až 180 cm. Nad ním byla spojka, aby se nechal hromosvod odpojit a změřit zemní odpor.