...ne všem to může bejt jasný, tak tady takovej menší popis:
Nejmenší poloměr počítám 310mm. Stavět bych chtěl hlavně z flexi kolejiva. Stanice s depem leží nejníže, přes most tunelem k odbočce jde trať stále po rovině, lemovaná zleva větším potokem, zprava zalesněnou skálou. Potok a zalesněný hřbet by měly být krajinotvornými elementy. Od odbočky stoupá trať zářezem pod silničním mostem do polí a přes přejezd se dostává do horní stanice. Tenhle oblouk obkresluje právě skalní hřbet, který se táhne od levého zadního rohu. Ty malý domky jsou chatky a rekreační objekty podél lesní cesty a u potoka pod depem. Zrušená trať pokračuje ve stejné rovině jako trať před odbočkou. Do dolního nádraží je napojena i vlečka místní opravny zemědělských strojů a ZD s čelní rampou a skladem. Klasicky bych rád modeloval přelom pára/nafta tudíž, aby tomu odpovídalo i depo. U toho si nejsem úplně jist rozmístěním zařízení.
Na druhou stranu ven z nádraží trať mizí v tunelu pod kopcem a měla by klesat do skryťáku stejně jako v levém zadním rohu (tam doufám že to pod potok vyjde). hlavní silnici lemují rodinné domky a vrátnice agro podniku. U nádraží je autobusová zastávka, na té samé straně je i nádražní budova a sklad s volnou skládkou a váhou pro nákladní automobily rovážející uhlí po okolí. Skály mám představu buď něco jako pískovec a nebo klasika šedivej šutr. Lesy smíšené převážně listnaté, na poli zlátne obilí léto je v půlce.
milan ferdián: díky, škoda toho angličana, viděl jsem v tom zábavu posunu, ta kolej k rotundě pod stromy, měla být nevyužívaná ponechaná na pospas přírodním vlivům ukončená provizorně přišroubovaným pražcem (na ní odstavený tendr, staré Zetky nebo tak něco) chtěl jsem tak znázornit že se nádraží v průběhu let měnilo.
A na druhé straně jsem počítal s čelní rampou.
To horní nádraží jsem měl představu že bude jen jako výhybna s nákladištěm, proto mi to se třema kolejema přišlo přebitý a chtěl jsem tam tu kusou, abych si zas občas zaposunoval, ale uvažuju nad tím taky
Vladimír_B: díky, no právě mám strach že nestihnu klesnout s tratí za horním nádražím do skryťáku proto jsem musel potok takhle zakroutit a nacpat tam víc skalisek a lesu, aby posloužily jako dostatečná "střecha" pro klesající trať. Kvůli potoku ta vlečka jde souběžně s tratí v oblouku ke šturcu a úvratí se vrací do ZD.