Kolejiště H0 3,4m x 1,4m

Dobrý den,
již nějakou dobu sleduji toto fórum a nakonec jsem se rozhodl podělit se o svůj návrh modelového kolejiště. Samozřejmě si procházím všemi porodními bolestmi "malých" kolejišť. Ať už co se výběru kolejiva týče a výběru přestavníků ... atd.
Rád bych zkonzultoval svůj návrh, který původně vycházel z návrhu Rozmarýnek (zde od Milana F.), kde jsem zrušil prostřední patro tratě a původně koncové horní nádraží jsem změnil na průjezdné se skrytou vratnou smyčkou. Používám kolejivo PIKO A-gleis. K ovládání pak Multimaus spolu s z21. Vozový park 80. -90. léta ČSD - provoz na lokálních tratích.
Obsluha bude já a syn ...
Tak tedy prosím hodnoťte, kritizujte, navrhněte změny ...
PS: Lze použít systém ABC pro zastavení před návěstí před tunelem na vratné smyčce ??? Slyšel jsem několik názorů a ty se trochu liší ... Díky
již nějakou dobu sleduji toto fórum a nakonec jsem se rozhodl podělit se o svůj návrh modelového kolejiště. Samozřejmě si procházím všemi porodními bolestmi "malých" kolejišť. Ať už co se výběru kolejiva týče a výběru přestavníků ... atd.
Rád bych zkonzultoval svůj návrh, který původně vycházel z návrhu Rozmarýnek (zde od Milana F.), kde jsem zrušil prostřední patro tratě a původně koncové horní nádraží jsem změnil na průjezdné se skrytou vratnou smyčkou. Používám kolejivo PIKO A-gleis. K ovládání pak Multimaus spolu s z21. Vozový park 80. -90. léta ČSD - provoz na lokálních tratích.
Obsluha bude já a syn ...
Tak tedy prosím hodnoťte, kritizujte, navrhněte změny ...
PS: Lze použít systém ABC pro zastavení před návěstí před tunelem na vratné smyčce ??? Slyšel jsem několik názorů a ty se trochu liší ... Díky