Dlouho jsem sem nedal žádný postup, takže...přibylo pár molitanových stromků a konečně jsem domatlal tu 810 (žádná sláva, ale mně to zatím stačí). Tak dlouho jsem cpal elektroniku dovnitř, abych docílil svícení i během stání ve stanici...až jsem zjistil, že to skoro nemělo význam. Něco jiného je to u Hektora, který permanentně svítí v režimu posunu a má tedy 1 kondík pro celý obvod osvětlení - tedy jen jedinou větev. Tam se kondík nabíjí při jakékoli jízdě a je to znát, při stání vydrží svítit dost dlouho na to, abych byl spokojený. Zato u 810 se ,,nesprávná" větev účelově vybíjí, aby světla svítila správně ve směru jízdy, a tak dlouhou trať, aby se stačil kondík vždy dostatečně nabít, nemám. Ale nelituju, dalo mi to nějaké zkušenosti a došlo mi, že to nikdy nebude ono, dokud nebude digitál. Jo, líbí se mi postávající, svítící 810 u výpravní budovy, čekající na odjezd...ale co, 810 mám, jezdí výborně a svítí obstojně. Nemůžu mít všechno naráz. Multimyš příště
Každopádně jsem prozatím vyřešil otázku vozového parku - mám dostačující funkční vozidla na jednouduchý provoz MOs a Mn. Takže teď už konečně dokopu ty do očí bijící dodělávky a la lampy v ZZN, dosypání rampy, hromada uhlí, dříví, štěrku, zapravení propadliny u jedné staniční lampy, trochu křoví mezi vlečku a stanici, dodělání vrat k plotu a podobně. A ano, vím, že hank61 by to měl za dopoledne...
Dnes jsem cvaknul pár
fotek. Až dodělám aspoň půlku výše jmenovaného, bude to už i foťákem a ne jen mobilem...