Díky, ale moje stávající řešení je podle mě lepší z hlediska rozteče kolejí. Užitnou délku kolejí v nádraží fakt není nutno zvětšovat, vleze se tam hektor s pěti dvouosáky, což je víc, než dostatečné (k čemu delší vlaky na takovém prostoru...).
Zas tak velkou překážku v té IBW-R nevidím. Napasovat to tam půjde v pohodě. BWR je zbytečně dlouhá a z hlediska geometrie mi nevyhovuje. Při stejné délce stanice by mi dost ukrojila ze staničních kolejí.
Pro srovnání...
Jo a k tomu rozpojování a spojování - to spojování jsem si vyzkoušel samozřejmě taky a bez problému. Budu to rozpojovat ručně, není s tím nejmenší problém. A ještě podotýkám, že ten plánek nelze brát úplně doslova na milimetr...
P.S.: Teď jsem si to ověřil. Poloměr delší koleje ve stanici je R310, na širé trati R300. Pokud není s rozpojováním a spojováním problém na R286, nemůže být ani teď. Chápu, že s očkovými spřáhly by to bylo na prd, ale s těmi Zeuke (nevím, jak se jim říká, odkaz na fotku jsem postoval výš - sob 21 bře, 2015 11:27 pm) je to pohoda.