Kolejiště H0 do eL 420cm x 265cm

Vážení páni modeláři,
Obracím se na vás s prosbou a radou ,jak vytvořit aspoň trochu smysluplné kolejiště.
Dalo by se považovat ,že v oblasti železnice jsem zelenáč. Kdysi v dětských letech jsem již jedno kolejiště postavil ,ale asi chápete jak to mohlo vypadat. Spíše jen ovály a tankodrom.
Něco jsem tu už pročetl, ale pořád nějak nevím.
Moje představa je asi následující:
Koleje Piko A-gleis
Epocha III + IV
Digitální provoz
Preferovaná osobní doprava s dlouhými soupravami (cca 1,5m)
Místnost o rozměrech Cca 420 x 265cm
Kolejiště do L s tím ,že hlavní rozměr bude těch 420 x cca 120cm ,eLko po levé straně (zbytek do 265cm). V tom eLku mám možná špatnou představu většího koncového nádraží. Druhé nádraží na hlavní trati (průjezdné).
Uvnitř kolejiště nějaká měnší fabrika a možnost posunu.
Mírně kopcovité v oblasti Elka . Z koncového nádraží by se na hlavní trať dalo přijet tunelem ,ale je možná i varianta ,že koncové nádraží by bylo mírně vyvýšené a na hlavní trať by se jelo přes most.
Skryté nádraží není podmínkou.
Teprve se začínám učit s Wintrackem ,tak třeba časem sem hodím nějakou ideu ke konzultaci.
Předem děkuji za jakoukoliv reakci
PS: jeli to off topic ,tak prosím vymazat.
Obracím se na vás s prosbou a radou ,jak vytvořit aspoň trochu smysluplné kolejiště.
Dalo by se považovat ,že v oblasti železnice jsem zelenáč. Kdysi v dětských letech jsem již jedno kolejiště postavil ,ale asi chápete jak to mohlo vypadat. Spíše jen ovály a tankodrom.
Něco jsem tu už pročetl, ale pořád nějak nevím.
Moje představa je asi následující:
Koleje Piko A-gleis
Epocha III + IV
Digitální provoz
Preferovaná osobní doprava s dlouhými soupravami (cca 1,5m)
Místnost o rozměrech Cca 420 x 265cm
Kolejiště do L s tím ,že hlavní rozměr bude těch 420 x cca 120cm ,eLko po levé straně (zbytek do 265cm). V tom eLku mám možná špatnou představu většího koncového nádraží. Druhé nádraží na hlavní trati (průjezdné).
Uvnitř kolejiště nějaká měnší fabrika a možnost posunu.
Mírně kopcovité v oblasti Elka . Z koncového nádraží by se na hlavní trať dalo přijet tunelem ,ale je možná i varianta ,že koncové nádraží by bylo mírně vyvýšené a na hlavní trať by se jelo přes most.
Skryté nádraží není podmínkou.
Teprve se začínám učit s Wintrackem ,tak třeba časem sem hodím nějakou ideu ke konzultaci.
Předem děkuji za jakoukoliv reakci
PS: jeli to off topic ,tak prosím vymazat.