Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
mpirkl píše: ...Budu se muset poprat s Wintrackem a něco nakreslit. Pak to společně s vámi doladit
pekl024 píše:Ahoj, projdi si odkazy, nejen co jsem vypsal a určitě chytíš inspiraci.
Petr
viewforum.php?f=45
Jarda H. píše:mpirkl píše: ...Budu se muset poprat s Wintrackem a něco nakreslit. Pak to společně s vámi doladit
Myslím, že je možné ten první nástřel udělat i ručně tužkou na papír Abys ve WT nemaloval řadu dnů něco, co se bude dosti předělávat ?! Ten ruční nákres je rychlejší, stačí tužka, papír, pravítko, kružítko ...
Sandy píše:Jarda H. píše:mpirkl píše: ...Budu se muset poprat s Wintrackem a něco nakreslit. Pak to společně s vámi doladit
Myslím, že je možné ten první nástřel udělat i ručně tužkou na papír Abys ve WT nemaloval řadu dnů něco, co se bude dosti předělávat ?! Ten ruční nákres je rychlejší, stačí tužka, papír, pravítko, kružítko ...
Tužka a papír NEEEEEE!
Papír snese všechno, i to, co nejde realizovat ani náhodou.
Když plánuješ PIKO A-gleis, tak si stáhni jejich demoverzi plánovače kolejišť. Práce s ním je velmi jednoduchá, naučíš se to za deset minut.
A během chvilky získáš představu, kolik místa potřebuješ na stanici, na jednoduchý ovál i na složitější kolejiště.
mpirkl píše:Koleje Piko A-gleis
mpirkl píše:Preferovaná osobní doprava s dlouhými soupravami (cca 1,5m)
mpirkl píše:Místnost o rozměrech Cca 420 x 265cm
mpirkl píše:Kolejiště do L s tím ,že hlavní rozměr bude těch 420 x cca 120cm ,eLko po levé straně (zbytek do 265cm). V tom eLku mám možná špatnou představu většího koncového nádraží. Druhé nádraží na hlavní trati (průjezdné).
Uvnitř kolejiště nějaká měnší fabrika a možnost posunu.
Mírně kopcovité v oblasti Elka . Z koncového nádraží by se na hlavní trať dalo přijet tunelem ,ale je možná i varianta ,že koncové nádraží by bylo mírně vyvýšené a na hlavní trať by se jelo přes most.Skryté nádraží není podmínkou.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků