Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
MarekD píše:Náhodou v kterém dílu Milanovi knihy tenhle plánek je? Je tam k tomu plánku nejspíš i nějaký popis a text a docela rád bych si ho přečetl.
MarekD píše:Jeste mi doslo, ze to klesani hned za hlavni stanici vlevo nebude nejlepsi kvuli tem dvoum mostum, byli by pak kazdy urovnove jinak asi o 1,5cm. A nejsem si jist jestli je sance az za nimy tech 5cm zklesat.
Omluvte diakritiku, pisu z mobilu.
MarekD píše:Jeste mi doslo, ze to klesani hned za hlavni stanici vlevo nebude nejlepsi kvuli tem dvoum mostum, byli by pak kazdy urovnove jinak asi o 1,5cm. A nejsem si jist jestli je sance az za nimy tech 5cm zklesat.
Omluvte diakritiku, pisu z mobilu.
milan ferdián píše:MarekD píše:Jeste mi doslo, ze to klesani hned za hlavni stanici vlevo nebude nejlepsi kvuli tem dvoum mostum, byli by pak kazdy urovnove jinak asi o 1,5cm. A nejsem si jist jestli je sance az za nimy tech 5cm zklesat.
Omluvte diakritiku, pisu z mobilu.
Tak místo úrovňového přejezdu,postav silniční podjezd.Světlost podjezdu cca 3,5 m = TT 29 mm.Výška T.K.stanice je +50,hladina říčky +/-0 ,ještě celková konstrukční síla mostu 1,45 m = TT 12 mm.Výpočet výšky silnice bude 50 - 12 - 29 = 9 mm (reál 1,0 m nad hladinou říčky,takže pravidelně na jaře zatopena) nebo použít konstrukčně jiný železniční most.Říčku je možné trochu posunout více dovnitř kolejiště,aby volná skládka měla zachovanou určitou plochu pro vykládku/nakládku.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků