Vážení. Jak jsem uvedl na vláknu o mém již prodaném N-ku, tak po zvážení parametrů, jako jsou prostorové možnosti, dostupnost loko a vozů ČSD a také délka viditelných úseků pro jízdu vlaku krajinou jsem se nakonec rozhodl pro zlatou střední cestu TT".
Nový projekt tak bude úzké, segmentové kolejiště do "L" přes dvě stěny mojí pracovny. Motivem bude lokální trať s hlavní vlakotvornou koncovou stanicí, mezilehlou stanicí s vlečkou a vratnou smyčkou, a odbočka do menší koncové stanice s relativně dlouhými viditelnými úseky. Epocha III-IV, vozový park ČSD.
http://hank61.rajce.idnes.cz/Segmentove_TeTecko_do_LVýhodu tohoto řešení z 5 úzkých segmentů spatřuji kromě prostorových nároků i v relativně jednoduché konstrukci, snadné manipulaci při stavbě a také v ceně. Začal jsem výrobou prvních dvou segmentů zleva. Hoblované a broušené borové latě, překližka, korek. Kolejivo Tillig, výhybky EW2, na vlečkách EW1. Délka staničních kolejí vychází 60-105 cm. Předem děkuji za případné názory v rámci daného prostoru. H