Domácí kolejiště HO v místnosti 7 x 4,5 m.

Zdravím všechny přítomné železniční fandy!
Jsem zde nový a jako všichni na DF jsem celoživotním blázínkem do mašinek.
Své čtvrté kolejiště jsem začal stavět v roce 2008 po 35-leté odmlce.
Dnes už vím, že na tomto vláknu se prezentují kolejiště od samého počátku stavby, takže z hlediska logiky provozu, dispozice, uspořádání a řízení se zde nechá spousta věcí vydiskutovat a učesat, zvláště za odborné supervize Milana Ferdiána, nápadů a rad Houmra, Fuldy, Mnitky a dalších a dalších.
Jenže tuto možnost jsem objevil až ve chvíli, kdy byly segmenty již vyrobeny, trasování položeno a převážná část kolejí – a zejména zhlaví - přilepena. A věřte, že dost nerad bourám…
I přesto, jestli to pro vás je v této fázi rozpracovanosti ještě zajímavé, budu rád za kvalifikované připomínky.
Všechno dělám sám, protože mám jenom samé velké holky a vnouček je teprve 2,5 letý…
Dnes – po necelých 5-ti letech stavby- už jezdím na celé trati, krajinkuji a vymýšlím elektrické fígle.
Přihlášení do tohoto DF jsem si věnoval k šedesátinám a zároveň zprovoznil svůj web, kde jsou zatím základní informace (abych tady neucpával úložiště).
Milan Kovářík
www.miko-vlaky.cz
Jsem zde nový a jako všichni na DF jsem celoživotním blázínkem do mašinek.
Své čtvrté kolejiště jsem začal stavět v roce 2008 po 35-leté odmlce.
Dnes už vím, že na tomto vláknu se prezentují kolejiště od samého počátku stavby, takže z hlediska logiky provozu, dispozice, uspořádání a řízení se zde nechá spousta věcí vydiskutovat a učesat, zvláště za odborné supervize Milana Ferdiána, nápadů a rad Houmra, Fuldy, Mnitky a dalších a dalších.
Jenže tuto možnost jsem objevil až ve chvíli, kdy byly segmenty již vyrobeny, trasování položeno a převážná část kolejí – a zejména zhlaví - přilepena. A věřte, že dost nerad bourám…
I přesto, jestli to pro vás je v této fázi rozpracovanosti ještě zajímavé, budu rád za kvalifikované připomínky.
Všechno dělám sám, protože mám jenom samé velké holky a vnouček je teprve 2,5 letý…
Dnes – po necelých 5-ti letech stavby- už jezdím na celé trati, krajinkuji a vymýšlím elektrické fígle.
Přihlášení do tohoto DF jsem si věnoval k šedesátinám a zároveň zprovoznil svůj web, kde jsou zatím základní informace (abych tady neucpával úložiště).
Milan Kovářík
www.miko-vlaky.cz