Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
hank píše:Jenom takovej hloupej dotaz: Co je to objízdná kolej? Předpisy znají dva druhy staničních kolejí: Dopravní a manipulační. Ty první slouží k příjezdu a odjezdu vlaků ze širé trati a na ni, ty druhé nikoli. Ale jestli čteš knihy pana Zusky pořádně, tak to tam všechno najdeš...
Vladimír_B píše:Já bych byl pro standardizovanější rozmístění objektů ve stanici, ale proti gustu...
Rocky_MK píše:hank píše:Jenom takovej hloupej dotaz: Co je to objízdná kolej? Předpisy znají dva druhy staničních kolejí: Dopravní a manipulační. Ty první slouží k příjezdu a odjezdu vlaků ze širé trati a na ni, ty druhé nikoli. Ale jestli čteš knihy pana Zusky pořádně, tak to tam všechno najdeš...
Jo, slovíčkaření Objízdnou kolejí myslím tu spodní. Tak manipulační, noVladimír_B píše:Já bych byl pro standardizovanější rozmístění objektů ve stanici, ale proti gustu...
Je fakt, že ty poslední dva návrhy jsou takové hokusy pokusy...V tom prvním je něco tak nestandardního? Tipuju, že ten sklad s rampou by měl být spíš u staniční budovy, tam ho ale nenacpu.
Barbucha píše:Varianta 3. s tím, k čemu ta kusá kolej vlevo dole?. První varianta je nesmysl, druhá moc nemá logiku.
Michal Šuhajda píše:Ahoj,
co zkusit dát staniční budovu (a vedle ní sklad) do volného rohu. Ušetříš místo ve středu kolejiště (nad tunelovým portálem. Přejezd povede pouze do stavebnin. Proč se bráníš více dopravním kolejím. Do stanice Tio vedou dvě trati, dá se čekat,, že tam přijede víc vlaků. V příloze je upravený poslední plánek. uU čárkované koleje můžeš mít plochu pro vykládku či nakládku (tyicky dřevo, zeměndělské produkty.) Kolej u výpravní budovy je manipulační, zbylé dvě dopravní.
Co se týká návěstidel, do stanice ti stačí lichoběžníková tabulka, ale u odbočky na trati bys je měl mít. Jak jinak zajistíš aby se vlaky (v případě zpoždění ) nepotkaly?
Rocky_MK píše:Taky děkuju, pár věcí mi tam nesedí,
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků