Ahoj.
Dalo mi práci přemluvit MF, aby tohle vlákno smazal.. Slíbil jsem mu, že jakmile se věci pohnou, založím jej znovu. Netušil jsem,že to bude tak brzy ( snad to nezakřiknu).. Už to vypadá, že bych co nevidět, mohl pokračovat ve stavbě. Rekonstrukce bytu se blíží k závěru. Vkládám tedy fotografii současného stavu.
Ve smazaném vláknu jsem řešil, zda zachovat současné segmenty, či stavět kolejiště celé znovu. Nový plánek jsem již měl vytvořen. Nyní, jak se daly věci do pohybu, jsem se rozhodl udělat kompromis. Zachovám téma a kompozici, no stavět začnu od začátku. S drobnými změnami či vylepšeními.. Kolejiště by provozně mělo odpovídat Menharticím od MF. Čili odbočná vedlejší trať z trati hlavní. Hlavní trať pod viaduktem by končila vratnými smyčkami pod stávajícími segmenty, ve viditelné části pod viaduktem by zní odbočovala zmíněná trať vedlejší, zakončená ještě neexistujícím koncovým nádražím s nakládkou dřeva. Ta by kopírovala současný stav s tím, že u mlýna by nebyl tunel, ale zářez. Nyní ještě řeším, zda hlavní trať udělat dvojkolejnou, či ji ponechat jako jednokolejku.. Původní myšlenka, ještě bez odbočky, byla něco, jako zarostená lokálka ve slovenských horách.