Druhá epocha

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Druhá epocha

Příspěvekod MartinB » stř 27 lis, 2013 3:45 pm

Zdravím Vás,
V oblasti modelová železnice a železnice vůbec jsem víc než nováček, mládí v pr.... a do důchodu daleko :lol: .
Projekt panelu mam zatím na papíře (WinTrack),ale ted řeším Nerudovské - kam stím, ale jsem rozhodnutej
epoha - II - 1930-36
měřítko - až podle prostoru
téma - českoněmecké pohraničí severní Čechy, víc širé tratě, skryté nádraží pro 5-6 souprav, průjezdné nádraží (hlavní trat skryté nádraží) s odbočkou na větší jednokolený okruh s jednou malou zastávkou, těžba dřeva + pálení dřevěného uhlí.
Vás , znalce, chci poprosit o informace jak vypadala traťová značení, návěstidla a podobně.
Nechci stavět úplně podlle pravydel, přesto chci aby to trochu vypadalo.
Děkuju.
ptám se abych nezůstal blbé
MartinB
 
Příspěvky: 10
Registrován: stř 26 říj, 2011 4:12 pm
Bydliště: Hoštka u Roudnice nad Labem

Re: Druhá epocha

Příspěvekod Jarda H. » čtv 28 lis, 2013 3:32 pm

Jeden ze šikovných kolegů "lajblt" před časem udělal seriálek o návěstidelch ČSD 1918-89 :
http://vlaky.bestsite.cz/navestidla_csd.htm
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Druhá epocha

Příspěvekod MartinB » čtv 28 lis, 2013 7:37 pm

Jarda H. píše:Jeden ze šikovných kolegů "lajblt" před časem udělal seriálek o návěstidelch ČSD 1918-89 :
http://vlaky.bestsite.cz/navestidla_csd.htm



Jardo děkuju,
kolega "lajblt" je opravdu šikovnej :D
pojud se tu někdo z vas věnuje druhé epoše rád přijmu podněty a návrhy :shock: :lol: :o
ptám se abych nezůstal blbé
MartinB
 
Příspěvky: 10
Registrován: stř 26 říj, 2011 4:12 pm
Bydliště: Hoštka u Roudnice nad Labem

Re: Druhá epocha

Příspěvekod JanoH0e » čtv 28 lis, 2013 7:50 pm