Stránka 7 z 9

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: ned 22 pro, 2013 10:09 pm
od jirkan
Díky za informaci, čekal jsem, že to tak bude, ale lépe je se poptat u odborníků. Díky.

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: ned 22 pro, 2013 10:58 pm
od Michal Šuhajda
Ahoj,
Angličan bych nedával. Nevím kdy byl "angličan" vynalezen a poprvé použit, ale v knize cca z r. 1915 je označován jako novinka. Rozhodně šlo o složitou a tedy i drahou kolejovou konstrukce a proto se používal poměrně vyjímečně. V příloze posílám úpravu (3a), kde je nahrazeno depo s točnou jednodušší dvoumístnou remízou. Uvolněný prostor byl využit jednak k posunutí odbočné stanice dál od kraje kolejiště a k úpravě úvraťové stanice. Bude se lépe spřahovat a rozpojovat vozy a navíc vzniklo o malinko větší odstup od koncové stanice. Ovšem kulisu bych použil tak jako tak. Jako poslední úprava je napojení remízy v koncové stanice přímo do zhlaví.

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: úte 24 pro, 2013 3:10 pm
od Triplseven
Děkuji Michaloj za mejli s plaňky. Pomalu pracuji na zrcadlovém otočení plánku. Pak ho sem šoupnu.
Když to budu stavět, tak to bude přesně podle plánku. Angličan tam nebude.
Chtěl bych Vám všem popřát Šťastné a Veselé Vánoce, hodně modelových dárku pod stromečkem a do Nového vše nejlepší, hodně radosti a hlavně zdravíčko.
A snad už tu budu mi i nějaké fotky ze stavby:-)

Jirka

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: úte 24 pro, 2013 6:22 pm
od Triplseven
Už není cesty zpět :D :D :D

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: čtv 26 pro, 2013 7:38 pm
od Triplseven
Zrcadlově překreslená Dýšina.
Jen jsem předělal pravé zhlaví, abych ho uměl při stavbě složit. Snad to nemá žadný vliv na kvalitu plánku a celého kolejiště.
A dále jsem přidal u hlavního nadraží jednu kolej od depa, kde bych rád umístil zbrojení naftou.
Pokud máte jiný tip na umístění zbrojení naftou, sem snim.

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: pon 30 pro, 2013 7:46 pm
od Triplseven
Zbrojení naftou dám nad depo, bude to tak asi lepší.

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: pon 30 pro, 2013 8:11 pm
od wendycrx
V té koncové stanici,je nacopak tahle kolej??Z plánku vyplívá,že kolej za poslední vexlí,je dlouhá tak na jednu loko,tak ta kusá postrádá význam ne?

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: pon 30 pro, 2013 8:29 pm
od Triplseven
Je tam remiza a popelová jama, vodní jeřab atd. Viz par příspěvku výše, plánek od Michala Šuhajdy. Budovy jsem do svého planku nedaval, všechny je ani ve wintracku nemám a beru je tam jako orientační.

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: úte 31 pro, 2013 12:04 am
od wendycrx
Triplseven píše:Je tam remiza a popelová jama, vodní jeřab atd. Viz par příspěvku výše, plánek od Michala Šuhajdy. Budovy jsem do svého planku nedaval, všechny je ani ve wintracku nemám a beru je tam jako orientační.


Tak to pak jooo to se omluvuju :D ,já bych jí sice umístil jinak,ale proti gustu....

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: úte 31 pro, 2013 1:19 pm
od lajblt
Změnil bych pravé zhlaví odbočné stanice - mezi kolejemi bude velký odstup, spíš jako na ostrovní nástupiště a bude to vypadat divně. Buď bych ponechal jen jednoduchou kolejovou spojku a z lokálky by vjezd zůstal jen na 2 dopravní koleje nebo bych nahradil DKS s angličany dvěma jednoduchými kolejovými spojkami.

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: úte 31 pro, 2013 10:24 pm
od Triplseven
Upravil jsem to tak to:
Je pravda že ta mezera mezi třetí a čtvrtou koleji byla velká.

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: stř 01 led, 2014 7:17 am
od vmucha
Vychází ti výškově to nadjetí lokálky nad tunelem? Přijde mi že nevystoupáš dost vysoko. Ale třeba se mílím. Jinak držím palce, návrh krásně uzrává.

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: stř 01 led, 2014 8:56 am
od Triplseven
Dle wintracku by tam neměl být problém. Spíš uvažuji že tu skrytou část do uvraťové stanice zkusím ještě trochu protáhnout.

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: stř 01 led, 2014 10:03 am
od Triplseven
Tak jsem natahl skrýtou část k první stanici na odbočné trati, jen jsem musel zvednout konečnou stanici o dva centimery. Z uvraťové stanice do koncové je stoupaní 6 centirmetrů na 2250 mm.

Re: TT kolejiště Triplseven

PříspěvekNapsal: pát 03 led, 2014 7:58 am
od Michal Šuhajda
Ahoj, v mém původním návrhu byla použita dvojitá kolejová spojka (WT ,k de byly právě obyčejné výhybky nahrazeny angličany, resp. ve WT byly angličany položeny přímo přes DKS.
Pokud se Ti do této úpravy nechce, doplň odbočnou stanici. Budeš tam mít dvě jednoduché spojky. (viz obrázek) ať to zhlaví vypadá normálně. Nevím proč se tak sveřepě držíš těch dvou výhybek, které Ti byla vytýkána už na přechozích stranách :( .