Lokální trať (TT) 4,6x2,3 m

Ahoj, zdravím všechny příznivce a hlavně ochotné kolegy...
Již dlouhou dobu listuji v tématech a taksi říkám, proč bych si nenechal poradit taky
Mám celkem hezkou místnost v podkroví našeho domečku, rozměr místnosti je již zmíněn v předmětu a to cca 4,6 na 2,3 metru. Líbí se malebné kouzlo lokálek a to bude asi tím, že pocházím z kraje posázavského pacifiku.
Jde mi hlavně o co nejskutečnější provoz na modelové železnici a protože neznám všechny náležitosti, kterým se řídí železniční provoz, nechám si rád poradit.
Co se týče přiloženého plánku, jde o hrubý nástřel jakým bych se asi rád věnoval. Pokoušel jsem se na tento prostor vložit např. dvojkolejnou trať s odbočkou na lokální a hláskou, toto téma mi přišlo skoro nepoužívané, ale potom přijdu skoro o veškerý prostor na širou trať. Tak jsem se dopracoval až k samotné lokálce, která mi k prostoru co mám přijde asi nejvhodnější. Lepší nádraží pro hektora se 4mi vozy a služebákem než zapláclé tříkolejné nádraží rychlíkem, kreý se nevejde ani na nástupiště...
Moc rád přivítám radu, změny v kolejišti pro obohacení provozu, případnou pomoc s nazením lokomotiv a i nějakou pohádku o provozu, kterou tak skvěle umí pan Milan F.
... a samozřejmně kritiku 
Již dlouhou dobu listuji v tématech a taksi říkám, proč bych si nenechal poradit taky

Jde mi hlavně o co nejskutečnější provoz na modelové železnici a protože neznám všechny náležitosti, kterým se řídí železniční provoz, nechám si rád poradit.
Co se týče přiloženého plánku, jde o hrubý nástřel jakým bych se asi rád věnoval. Pokoušel jsem se na tento prostor vložit např. dvojkolejnou trať s odbočkou na lokální a hláskou, toto téma mi přišlo skoro nepoužívané, ale potom přijdu skoro o veškerý prostor na širou trať. Tak jsem se dopracoval až k samotné lokálce, která mi k prostoru co mám přijde asi nejvhodnější. Lepší nádraží pro hektora se 4mi vozy a služebákem než zapláclé tříkolejné nádraží rychlíkem, kreý se nevejde ani na nástupiště...
Moc rád přivítám radu, změny v kolejišti pro obohacení provozu, případnou pomoc s nazením lokomotiv a i nějakou pohádku o provozu, kterou tak skvěle umí pan Milan F.

