Stránka 1 z 6

Domácí Elko TT

PříspěvekNapsal: úte 16 črc, 2013 5:50 am
od akcilhej
Dobrý den, páni modeláři a návrháři.
Stavím kolejiště č.51- Domácí L-ko z prvního dílu Plánů kolejišť od p. Milana Ferdiána. Protože jsem si mohl dovolit prodloužit díl s nádražím o 60 cm, rád bych toho využil k rozšíření původní přípojné stanice.
Na kolejišti chci jezdit III-IV. epochu. Směr B- lokálka- osobní dopravu budou zajišťovat dosluhující M 131 a nově nastupující M 152. Dále zde bude pendlovat manipulák, který bude svážet vozy se dřevem z pily a několik Zetek a uhláků do a z koncové a mezilehlé stanice, kde budou magacíny využívané místními továrničkami. Nákladní dopravu budou zajišťovat dva Pilštiky. Směry C a A jsou pak hlavní trať s tím že ve směru C je fiktivní vlečka na širé trati ke kamenolomu a tu bude zajíždet obsluhovat dvakrát denně Pilštik. Do směru A potom bude odjíždět náklad vytvořený z toho co se ve stanici sejde. Ten bude obluhovat Brejlovec, domovskou stanici bude mít jinde (skryťák). Osobní dopravu tady bude zajišťovat M262 s Balmy a M152. Cílem rozšíření stanice je právě to, aby zde mohl být proveden posun pro tvorbu nákladních vlaků a zřízení malého depa pro dva Pilštiky. Původní stání na přípojce lokálky bych ponechal pro nocování M131. Pokud se takováto věc v praxi nevyskytuje, přesunul bych toto stání do koncové stanice lokálky. Dalo by se vycházet z toho, že lokálku vybudovala konkurenční dráha a pro ty dvě stání v jedné stanici? Je možné tuto stanici obsluhovat mechanickými třemi odjezdovými návěstidly tak je to namalované v náčrtku? Lokálka by jezdila dle D3. Vjezdové mechanické návěstidlo by bylo jen ze směru A, kde je na něj místo a díky prodloužení dílu tam bude místo i na předzvěst.
Může ta koncepce takhle být?
Děkuji za připomínky.

Re: Přípojná stanice tvaru V

PříspěvekNapsal: úte 16 črc, 2013 8:46 am
od milan ferdián
Ta dvoumístná lokomotivní remíza je dost diskubatilní.Sice jsou lokomotivní depa v mezilehlých stanicích,ale dvě remízy v odbočné stanici :?: Výjimku znám a ta byla ve Štramberku,ale ta byla a je mezilehlá a právě styk dvou společností KFNB a SŠMD.

Re: Přípojná stanice tvaru V

PříspěvekNapsal: úte 16 črc, 2013 9:48 am
od Ferda
milan ferdián píše:Ta dvoumístná lokomotivní remíza je dost diskubatilní.Sice jsou lokomotivní depa v mezilehlých stanicích,ale dvě remízy v odbočné stanici :?: Výjimku znám a ta byla ve Štramberku,ale ta byla a je mezilehlá a právě styk dvou společností KFNB a SŠMD.

I Frýdlant n.O. a Frýdlant n.O.-Zastávka. Taky styk dvou společností spojených až později.

Re: Přípojná stanice tvaru V

PříspěvekNapsal: úte 16 črc, 2013 10:05 am
od vmucha
Dvě remízy byly donedávna v Libochovicích.

Re: Přípojná stanice tvaru V

PříspěvekNapsal: úte 16 črc, 2013 10:26 am
od hank
Taky v Dolní Lipové. A v Heřmanově Městci.

Re: Přípojná stanice tvaru V

PříspěvekNapsal: stř 17 črc, 2013 11:31 am
od akcilhej
Co se týče stanice- zhlaví a kolejí, napojení remízy- není tam nějaká bota? Můžu začít budovat?

Re: Přípojná stanice tvaru V

PříspěvekNapsal: stř 17 črc, 2013 11:43 am
od milan ferdián
akcilhej píše:Co se týče stanice- zhlaví a kolejí, napojení remízy- není tam nějaká bota? Můžu začít budovat?

Jestli se ptáš viz.výše plánek stanice a jestli máš vše řádně připravené,tak s chutí do toho :wink:

Re: Přípojná stanice tvaru V

PříspěvekNapsal: stř 17 črc, 2013 11:56 am
od akcilhej
Ano, o to mi šlo. Tu jednomístnou remízu dám do koncové stanice. Děkuju za odpověď.

Re: Přípojná stanice tvaru V

PříspěvekNapsal: čtv 09 říj, 2014 10:10 am
od akcilhej
Dobrý den. Prosím o posouzení úpravy koncové stanice. Stavím Domácí elko od p.Ferdiána a rád bych koncovou stanici doplnil vlečkou k násypkám štěrku, tak jak je to naznačeno na obrázku. Nerad bych udělal nějaký kopanec. Děkuju za Váš čas...

Re: Přípojná stanice tvaru V

PříspěvekNapsal: čtv 09 říj, 2014 10:18 am
od milan ferdián
Polož od anglické obloukovou kolej R353/30° a dále pokračuj přímou,aspoň minimálně na délku dvou výsypných voz.Při posunu se dost zapotíš :mrgreen: .

Re: Přípojná stanice tvaru V

PříspěvekNapsal: čtv 09 říj, 2014 12:26 pm
od akcilhej
Ano zapotím, ale s třemi až čtyřmi sypáky to půjde, včetně pár zetek a uhláků od magacínu a volné skládky. Nakonec, tak složité jako v Keblově to nebude :P ......
Jak dodělám koncovou, budu mít kolejiště komplet položené. Velká spokojenost, nelituju, že jsem si ho vybral.
Děkuji

Re: Přípojná stanice tvaru V

PříspěvekNapsal: čtv 09 říj, 2014 12:28 pm
od milan ferdián
A jak funguje skryťák?Zkoušel si jej již provozně?

Re: Přípojná stanice tvaru V

PříspěvekNapsal: čtv 09 říj, 2014 12:39 pm
od akcilhej
Ano, je to přesně to, co jsem chtěl. Systém dvou smyček dává v podstatě neomezené možnosti simulace provozu. On mě na to navedl nepřímo Michal Šuhajda, jehož Dýšinu jsem chtěl původně stavět a Michal mi k ní poskytl skryťák na stejném principu a jmenoval Elko, odkud se inspiroval. No a já oželel úvrať a Elko vyhrálo.
Dokonce jsem už vyzkoušel i TC k řízení provozu- prodlevy, střídání a obracení vlaků jdou bez jakéhokoli omezení.
Paráda!

Re: Přípojná stanice tvaru V

PříspěvekNapsal: čtv 09 říj, 2014 12:43 pm
od milan ferdián
Tak to mám velkou radost a osobně ti děkuji,že můj výtvor uvádíš v život. :wink:

Re: Přípojná stanice tvaru V

PříspěvekNapsal: čtv 09 říj, 2014 12:51 pm
od akcilhej
Tady se sluší poděkovat Tobě. Za to, co pro nás děláš. Oba díly plánů jsou trvalou studnicí, odkud čerpám a je snad zbytečný psát, jak se těším na třetí díl.