Pavlov v N-ku

Zdravim zkušenější kolegy a mam prosbu ohledně posouzeni úpravy kolejiště
Milana Ferdiana - Pavlov. Tento námět plánujeme stavět. Napadly nás se synkem nějake menší úpravy,
abychom měli pestřejší provoz, nicméně bychom si je zde rádi nechali posoudit.
Původni navrh je zde:
viewtopic.php?f=45&t=5075
Planek celku:
SN a "hlavní trať" :
3D pohled :
Jde nám zejména o logiku napojení tratí vpravo do STANICE1, jestli lze takto zaústit dvě tratě,
nebo lépe jen jednou kolejí s výhybkou do odbočky do STANICE3 a s případnou odvratnou kolejí.
A jestli úprava SN s oboustrannou smyčkou s křížením nezpůsobí nějaké předem neznámé překvapení...
Také jestli lze v trati umístit pilu tak, jak je naznačeno (budova vpravo se žlutým podkladem),
Koncepce PAVLOV by měla zůstat stejná, kolejiště bude ze 2 dílů, spoje jsou hlavně v SN a viditelně jen 2 rovné koleje...
Budeme rádi za vaše připomínky .
Milana Ferdiana - Pavlov. Tento námět plánujeme stavět. Napadly nás se synkem nějake menší úpravy,
abychom měli pestřejší provoz, nicméně bychom si je zde rádi nechali posoudit.
Původni navrh je zde:
viewtopic.php?f=45&t=5075
Planek celku:
SN a "hlavní trať" :
3D pohled :
Jde nám zejména o logiku napojení tratí vpravo do STANICE1, jestli lze takto zaústit dvě tratě,
nebo lépe jen jednou kolejí s výhybkou do odbočky do STANICE3 a s případnou odvratnou kolejí.
A jestli úprava SN s oboustrannou smyčkou s křížením nezpůsobí nějaké předem neznámé překvapení...
Také jestli lze v trati umístit pilu tak, jak je naznačeno (budova vpravo se žlutým podkladem),
Koncepce PAVLOV by měla zůstat stejná, kolejiště bude ze 2 dílů, spoje jsou hlavně v SN a viditelně jen 2 rovné koleje...
Budeme rádi za vaše připomínky .