Užitečná délka dvou nejdelších staničních kolejí je ~135 cm. Stačí to v HO na "dlouhý vlak"?
Zkusil jsem projekt trochu učesat v oblasti výtopny a taky ve skrytém nádraží. Aby nebylo nutné řezat výhybky, upravil jsem rozměry segmentů na 130x120 (oba krajní) a 100x120 cm (prostřední).
Užitečná délka staničních kolejí je ~115 cm (obě krajní) a ~135 cm (obě prostřední). Minimální poloměr je R425 v obloukových výhybkách a R484 v SN, jinak je použit R543 a větší. Kolejivo Tillig HO Elite, trojcestné výhybky Tillig HO Standard.
Výtopna má rotundu o 4 stáních. Na vjezdové koleji je popelová jáma a zbrojení uhlím, na výjezdové koleji zbrojení pískem a oleji. U výjezdové koleje stojí rovněž kancelář strojmistra s útulkem lokomotivních čet v 1. patře. K uhelné skládce vede samostatná zásobovací kolej, sloužící i pro čištění popelové jámy (vozy s uhlím dovnitř, vozy s popelem ven
). Kolejiště výtopny umožňuje nezávislý posun bez vjezdu do zhlaví stanice.
Do stanice ústí též vlečka z továrny. Pokud to má být Ep III těsně po válce, je možné vybudovat továrnu jako dočasně opuštěnou - tím se dosáhne oné "zarostlé" vlečky.
Skryté nádraží má 4 koleje. Obě krajní mají užitečnou délku ~150 cm, obě vnitřní pak ~135 cm. Původní návrh měl SN jen 7 cm pod povrchem, což je dost málo v případě, kdy je potřeba "vylovit" uvízlou lokomotivu nebo vozy. Přidal jsem dvakrát po smyčce tobogánu (~35 promile, R543) a SN je teď na úrovni -150 mm.