Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Zlámalík píše:Jacek to tam dává, principiálně jako "plný výkon" ale když se nastaví nula, stiskem tlačítka přepnu do volnoběhu.
Zlámalík píše:Jacek píše, cituji:
Tlačítko F6:
U většiny zvukových projektů je nastaveno jako „plný výkon“, při zapnutí jdou zvuky motoru na úroveň plného výkonu bez ohledu na rychlost jízdy nebo stání. Při vypnutí „spadnou“ na úroveň aktuálně navoleného stupně. Příklad použití – pomalý rozjezd těžkého vlaku. Dá se naprogramovat obráceně volnoběh, např. pro jízdu z kopce.
CV374=6 – číslo tlačítka
CV375=7 – číslo nejvyššího stupně motoru. Pro volnoběh se naprogramuje nula
Viz třeba http://www.jacek-modely.cz/zvukovy-projekt-742/
Ronoath píše:Jediná potíž je zvuk trakčních motorů, který jde pořád slyšet. Pro mě to ale není zásadní problém.
z.rj píše:Zvukový projekt od Jacka pro M 240.0 , které po léta zajištovaly veškerou osobní dopravu na zubačce je perfektní. Je tam pekelnej řev pro jízdu do stoupání a funkcí lze snížit např. pro sólo jízdu po rovině a další funkcí je volnoběh. Lze libovolně přepínat za jízdy a tím dokonale napodobit jízdu skutečného vozu.
Zlámalík píše:Teda vidím, že duch 70. let je i v té desce! To mi připomíná staré kusy, co jsme sháněli, když se rušila Tesla Brno
Tvary spojových cest, odpory s dlouhými dráty, šmouhy od nátěru desky, mnoho místa okolo, prostě supr nostalgie! Pěkná práce ale!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků