Stránka 16 z 16

Re: N-návrh kolejiště 250x180cm, tvar L, HABARTOV-Pomezí

PříspěvekNapsal: pon 26 led, 2015 7:31 pm
od vmucha
Paráda, dej do tunelu směr koncová stanice výhybnu a nemá to podle mě chybu.

Re: N-návrh kolejiště 250x180cm, tvar L, HABARTOV-Pomezí

PříspěvekNapsal: pon 26 led, 2015 8:22 pm
od Barbucha
Tak to by se mi taky líbilo :-).

Re: N-návrh kolejiště 250x180cm, tvar L, HABARTOV-Pomezí

PříspěvekNapsal: pon 26 led, 2015 8:40 pm
od milan ferdián
Klidně zadní část stoupající lokálky odhal.Jsou případy,kdy takto trať stoupá zcela v otevřeném terénu.Klidně tam zřiď železniční zastávku.Též se přimlouvám za skrytou výhybnu od odbočky na lokální trati.

Re: N-návrh kolejiště 250x180cm, tvar L, HABARTOV-Pomezí

PříspěvekNapsal: úte 27 led, 2015 2:01 pm
od Dusan
Děkuji za podněty. Musím řící, že se mi to začíná taky zamlouvat. Vždy sem se nějak bránil koncovým stanicím, ale tady je to jiné :-)
Vzal jsem si vaše podněty a vytvořil kompromis. Původně jsem uvažoval o tom, že by vlak z koncové vždy nějakou prodlevu času strávil v tunelu v pravé části. Tím by se simulovala větší délka trati, ale nekřižovali by mezi sebou. Zároveň tunel měl opticky tu trať "rozbít". Pravdou je, že výhybna řeší oboje. Do tunelu za odbočku ji dávat nechci, je to ve skrytém oblouku. Takže jsem ji dal vpravo a jako odkrytou, skrz pohodlný přístup, max. by mohla být za kulisou. Oblouk před vjezdem do koncové povede pak hustým lesem, aby tam bylo nějaké optické oddělení levého a pravého panelu kolejiště. Moh by tam být i tunel, ale to už by bylo asi přetunelováno.
Jinak teď je 7640mm viditelných tratí! To mě asi těší nejvíce :-) Jo a ve stanici jsou střední výhybky s R457, ty krátké jen ve vyhybně.

P.S. Na tomto prostoru to mám nakreslené i v TT a vychází to, samozřejmě, né tak úplně velkoryse, ale taky pěkně! Jen by se ve skryté muselo při této šíři panelu použít 2x R270. Takže kdyby náhodou někdo uvažoval, můžu postnout soubor :-)

Re: N-návrh kolejiště 250x180cm, tvar L, HABARTOV-Pomezí

PříspěvekNapsal: čtv 29 led, 2015 9:10 pm
od vmucha
Já bych tu výhybnu dal pod zem a venku nechal jen zastávku nebo snad vlečku, jaks to měl na prvním návrhu. Když si představím, že posunuji z koncové stanice směrem k odbočce, tak soupravu vytáhneš až do druhé stanice. Jinak u výhybny vůbec nevadí, že je v oblouku. S vlakem tam neděláš nic jen zastavíš. Není tedy problém s rozvěšováním vozů v oblouku.

Re: N-návrh kolejiště 250x180cm, tvar L, HABARTOV-Pomezí

PříspěvekNapsal: pát 30 led, 2015 1:09 pm
od Dusan
Ahoj Vlasto díky,
jak píšeš je to nejoptimálnější, vím. Do toho skrytého oblouku ve vinglu kolejiště ji dávat nebudu, nechci zde dvě schované veksle kvůli přístupu, navíc v tomto úseku je i největší stoupání. Proto ten kompromis s odkrytou vyhybnou, maximálně za kulisou na pravé straně. Mezi zhlavím koncové a první vyhybkou je cca 1100mm. Můžu ještě tu vyhybnu posunout o kus jakoby po trati zpět k odbočce, že by začínala už v oblouku trati, to by asi šlo. Uvidíme, jak to dozraje.
Teď kreslím nábytek pod kolejiště :-)

Re: N-návrh kolejiště 250x180cm, tvar L, HABARTOV-Pomezí

PříspěvekNapsal: sob 31 led, 2015 12:03 pm
od Dusan
Nakonec jsem trochu propočítal sklony ve stoupání lokálky do koncové stanice a provedl ještě úpravu z poslední diskuze zde. Mohlo by to vypadat asi takhle. Sice se zkrátila viditelná část za odbočkou, ale výhybna vychází rovně s kolejí 750mm, na druhou stranu se odkrylo více tratě na lokálce vpravo, zůstala tam zastávka, může být doplněna kusou s nějakou nakládkou, ale to už je asi detail.
Takto z kolejiště zmizly krom SN krátké vyhýbky a jsou všechny střední s R457.

Re: N-návrh kolejiště 255x185cm, tvar L, HABARTOV-Pomezí

PříspěvekNapsal: úte 03 úno, 2015 9:32 am
od vmucha
Vzhledem k tomu žes vyhybnuvyřešil bych posunul zastávku niž.

Re: N-návrh kolejiště 255x185cm, tvar L, HABARTOV-Pomezí

PříspěvekNapsal: úte 03 úno, 2015 1:45 pm
od Dusan
S tím by šlo souhlasit :-)