Děkuji za podněty. Musím řící, že se mi to začíná taky zamlouvat. Vždy sem se nějak bránil koncovým stanicím, ale tady je to jiné
Vzal jsem si vaše podněty a vytvořil kompromis. Původně jsem uvažoval o tom, že by vlak z koncové vždy nějakou prodlevu času strávil v tunelu v pravé části. Tím by se simulovala větší délka trati, ale nekřižovali by mezi sebou. Zároveň tunel měl opticky tu trať "rozbít". Pravdou je, že výhybna řeší oboje. Do tunelu za odbočku ji dávat nechci, je to ve skrytém oblouku. Takže jsem ji dal vpravo a jako odkrytou, skrz pohodlný přístup, max. by mohla být za kulisou. Oblouk před vjezdem do koncové povede pak hustým lesem, aby tam bylo nějaké optické oddělení levého a pravého panelu kolejiště. Moh by tam být i tunel, ale to už by bylo asi přetunelováno.
Jinak teď je 7640mm viditelných tratí! To mě asi těší nejvíce
Jo a ve stanici jsou střední výhybky s R457, ty krátké jen ve vyhybně.
P.S. Na tomto prostoru to mám nakreslené i v TT a vychází to, samozřejmě, né tak úplně velkoryse, ale taky pěkně! Jen by se ve skryté muselo při této šíři panelu použít 2x R270. Takže kdyby náhodou někdo uvažoval, můžu postnout soubor
HO(N),DCC,ep.II.-III.