Není zbytečné stavět nádraží na dvoukolejce, když hlavní důvod, proč chce každý správný modelář dvoukolejku ("aby se mi na ní mohly potkávat rychlíky") zde stejně nenastane?
V podstatě to jen prodlužuje zhlaví, ale přínos pro provoz na kolejiště není valný.
A mít dvě relativně velké stanice metr od sebe mi přijde zvláštní. Osobně bych spíš tu druhou zredukoval pouze na odbočku a rozšířil tu koncovou, který už je přeci jen trochu "dál".
Nebo by ještě mohla být zajímavá tato možnost:
- vyjet z hlavní stanice na jednu stranu "Účka" a pak úvratí jet na druhou
- na pravé straně je stále dvoukolejný tunelový portál, ovšem pro dvě různé jednokolejné tratě
- výhoda - od každého nádraží je to k dalšímu docela daleko s relativně velkými výškovými rozdíly = dává to větší smysl
- tím máš stanici odbočnou, úvraťovou a koncovou, což dle mě dává možnosti zajímavého provozu
- pokud by vadilo, že vpravo od hlavní stanice "nic není", dá se tam rozšířit vlečka nebo se tam povede trať z hl.n. (které se otočí víc doprava, když teď je doleva)
- nevýhoda je, že tam teď nejsou dvě stanice na jednom oválu, ale určitě budou děti ještě "malé", než to dostavíš?